掃呢頁CODE去手機

2019年3月27日 星期三

【真相大白】甄子丹不忿遭歧視憤... _-,甄子丹,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








前晚愛滋病研究基金會(amfAR)在尖沙咀舉行嘅慈善籌款晚會,邀請咗唔少城中名流及國際紅星獲邀出席,包括德國超模Heidi Klum、美國歌手Pharrell Williams、韓星河智苑、韓團EXO成員張藝興、劉嘉玲、關之琳、呂良偉伉儷等,晚宴主席徐子淇及老李家誠、副主席甄子丹及老婆汪詩詩、榮譽主席何超瓊當然亦有到場。





但汪詩詩昨日喺 IG 開名鬧「原本是十分支持慈善活動,但換來的是被 Mr. Boose 及其團隊令人無言的對待,從來冇想過,今時今日,尤其是在我們的家,會親自體驗到如電影所描述的事情。今晚我們被一個海外機構歧視。」仲 Hashtag #中國人不是東亞病夫 。

原來前晚甄子丹不忿遭 amfAR 晚宴招待歧視,所以拉大隊離場,而正喺門口未入場嘅呂良偉伉儷都跟大隊一齊走。

汪詩詩話:「之前溝通已經好多問題,我覺得如果我係外國人,佢哋唔會咁對我。我哋入去 Ballroom 被質問:『晚宴未開始,點解你哋入咗嚟?』現場好混亂,又冇人指引我哋,之後有人向我介紹主辦單位嘅大老闆,佢個眼神同態度好差,令我感覺侮辱同不被尊重,佢哋對外國人同韓星態度好好。根本係歧視中國人!唔可以接受,所以晚宴未開始,我哋全家走咗。咁耐以嚟,我哋從來唔會咁做,但我係中國人就唔應該坐低,而且我要面對仔女,唔想畀佢哋覺得我哋要接受呢種不公平對待,我坐低就對唔住我嘅仔女。」

amfAR 公關事後就解釋:「我問詩詩點解走?佢就講句『唔好意思』,之後我入到場問何超瓊,點解子丹佢哋會走,有人同我哋講,佢枱位置好唔靚。當時冇人知道佢哋係星,當咗佢係一個普通賓客,當然我唔知點解發生咁嘅事,但係嘉玲姐咁講,去呢啲活動係要自己照顧自己喇,後尾冇人帶佢哋入去,可能座位唔靚,冇人幫佢哋協調,詩詩就聽到Mr. Boose 講咗一句『求其畀個位佢』。」

何超瓊即幫手補鑊,將自己位於台中央位置的枱讓出兩個位給子丹夫婦,但甄子丹就話:「多謝你,大家姐,你好客氣,不過唔好啦,因為我對於今日嘅安排係唔高興,我多謝你嘅好意。」


網民回應:

「佢出撚晒名串同麻撚煩架啦」

「唔怪得咁多人話甄子丹大排」

「笑撚咗… 佢以為自己係巨星人人都識」

「估唔到何超瓊咁撚有錢同地位,會走去讓位比宇宙丹一家坐」

「劉嘉玲見慣大場面, 同汪詩詩高下立見」

「乞客咪呢啲囉! 」

「其實明唔明咩叫東亞病夫?唔清楚唔好亂用,本身一詞係用嚟批評腐敗嘅政府。定係你自己自 high 要自辱下先?」


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!