掃呢頁CODE去手機

2017年3月26日 星期日

尋晚女神飲醉咗之後,無啦啦黎到我屋企樓下搵我 。。。 _-,女神,

琴晚我訓到凌晨2點幾無啦啦俾個電話嘈醒一睇之下竟然係女神PS。我之前同女神既關係幾乎玩完咁滯因此我地係好耐無聯絡過所以佢琴晚打俾我我都驚訝左一分鍾先敢 ...


琴晚我訓到凌晨2點幾 無啦啦俾個電話嘈醒

一睇之下竟然係女神

PS。我之前同女神既關係幾乎玩完咁滯

因此我地係好耐無聯絡過

所以佢琴晚打俾我 我都驚訝左一分鍾先敢聽電話

一聽電話就聽到佢把爛醉如泥既聲音

「達...阿達...你屋企...樓下個食蕉好...好樣衰啊」

我果時心諗 就算屋企樓下個食蕉個樣生到成條蕉咁都唔關你事啦

不過我突然好似有碌棍打落我個頭到

點解女神會知道我屋企樓下個食蕉好樣衰呢?

原因只係得一個

就係因為女神黎左我屋企樓下!!!!

果然冇錯 女神第二句就講

「達....達....你個密碼幾多號?... 我要上你屋企呀...」

我果時既心情就好似一個沙漠入面蕩失路冇水飲既人突然間見到海市蜃樓入面既綠州之後再見到地下有支水咁

你唔洗知我講D咩 我講呢堆野出黎都只係想表達四個字

個心情簡直係 難. 以. 形. 容丫!!!!!!!!!!

我即刻狗衝up左個密碼俾佢 點知佢醉到禁左三次都禁唔到

就發脾氣話「唔X禁喇 你落黎接我上去啦」

我就狗衝落去...

一落到去就見到女神訓左係地下

我呢個時候腦海只係標左兩個字 : "撿屍"

但女神又醉唔哂喎 佢對眼仲開緊 佢一見到我就示意我埋去

我一哄埋去佢就雙手摟住我條頸 係我耳邊講

「抱我 我好急 我要...」

雖然我手無縛雞之力 但抱起女神呢個重任我都可以負擔得黎既

不過女神可能呢排好食好住 食肥左

我抱到佢入lift 就唔夠力dom低左佢 好彩佢跌落地都只係撞親隻手 冇刮花塊臉姐

但係我一抱到佢番屋企 諗緊點樣好好炮製女神 既時候

女神突然彈起身 即刻衝左入廁所

我聽到一陣fi li fe le既聲

後尾女神好爽快咁走番出黎

「嘔完 又屙完 爽哂 bye~」

之後頭也不回就走左....

原來佢個急只係個肚急 佢個要都只係要廁所...

********完*********

網友留言:

「你係亞視做編劇㗎,個故仔咁撚yap」

「樓主係咪想比呢篇潮文達哥讀 連個名都叫阿達」

via:http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=24678299&extra=page%3D8&page=1


鍾意就快D Share啦!