掃呢頁CODE去手機

2016年7月17日 星期日

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」 _-,劉青雲,郭藹明,青雲,

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」
向來都係跟得夫人嘅郭藹明,喺老公劉青雲第二次攞影帝呢個人生大事上,又點會唔現身呀!封面惡太郭藹明趕出屋企劉青雲:鬧親交都係我認輸被提名過16次,51歲劉青雲繼07年憑《我要成名》獲得「最佳男主角」獎座後,週日(19日)晚舉行的香港電影金像獎頒獎禮上,劉青雲憑《竊聽風雲3》成功做多次影帝,真係吐氣揚眉!劉青雲在頒獎台上嘅「太空船宣言」亦同時冧盡唔少女觀眾,至少台下嘅劉太郭藹明就聽到眼濕濕。模範夫妻人 ...


向來都係跟得夫人嘅郭藹明,喺老公劉青雲第二次攞影帝呢個人生大事上,又點會唔現身呀!

封面

惡太郭藹明趕出屋企 劉青雲:鬧親交都係我認輸

被提名過 16次, 51歲劉青雲繼 07年憑《我要成名》獲得「最佳男主角」獎座後,週日( 19日)晚舉行的香港電影金像獎頒獎禮上,劉青雲憑《竊聽風雲 3》成功做多次影帝,真係吐氣揚眉!

劉青雲在頒獎台上嘅「太空船宣言」亦同時冧盡唔少女觀眾,至少台下嘅劉太郭藹明就聽到眼濕濕。模範夫妻人前恩愛,實情劉青雲對郭藹明又愛又敬,他就曾自爆每次鬧交都要做認輸嗰個之外,仲試過激嬲老婆而被趕出屋企,焗住去朋友家借宿一宵!睇唔出堂堂港姐冠軍的 47歲郭藹明,原來都係惡太喎!

靠參加大台藝員訓練班出身的劉青雲, 84年參演《新紮師兄》飾演 Fit佬一角開始為人熟悉,直至 92年演出最後一部大台作品《大時代》,令他認識老婆郭藹明(本週大台重播喇!)。二人拍拖 6年, 98年在香港結婚。

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

'92《大時代》初遇

劉青雲同郭藹明雖然喺 92年合作拍《大時代》,不過真正撻著其實係 93年。

電視畫面

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

'93周慧敏做媒人

92年周慧敏、劉青雲、郭藹明拍《大時代》令三人熟絡,翌年周慧敏仲做埋雞仔媒人撮合佢哋添!

網上圖片

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

週日( 19日)晚劉青雲憑《竊聽風雲 3》再奪影帝,而趙薇就憑《親愛的》第 1次做金像影后。

「太空船宣言」

週日( 19日)晚的第三十四屆香港電影金像獎,劉青雲飾演《竊聽風雲 3》的圍村佬陸金強而成功獲得「最佳男主角」,相隔 8年再攞影帝,劉青雲在台上講致謝詞時雖眼有淚光但仍不忘搞笑,「首先我要多謝我屋企人,我相信佢哋一直都有支持我,但係我幾肯定佢哋應該係瞓咗覺。」

而最後的一番「太空船宣言」更整喊坐在台下的老婆,「最後尾我要多謝我太太,每次當我揸住隻太空船,飛到去宇宙唔知邊一度嘅時候,你總係有辦法,令我好安全咁返嚟地球,多謝!」記者去慶功宴後問他,到底老婆點樣帶他安全返地球,劉青雲鬼馬說:「我唔講得畀你哋聽㗎!」

冧爆宣言

每次當我揸住隻太空船,飛到去宇宙唔知邊一度嘅時候,你總係有辦法,令我好安全咁返嚟地球。

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

雖然已經係第二次攞影帝,但確係好難平伏興奮之情,難怪講得出「太空船宣言」,冧盡女觀眾!

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

老公喺台上發表「太空船宣言」,老婆喺台下睇到又喊又笑。

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

大會搵嚟近排好 hit《 5個小孩的校長》的童星頒獎俾青雲,青雲即笑佢哋有冇認錯佢係古天樂。

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

去年 11月,未有工作在身嘅青雲,帶住老婆同埋家人喺中環食晏,勁有心。

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

98年劉青雲娶郭藹明,兄弟團就有吳鎮宇、黃秋生、黎耀祥、張達明仲有黃子華,姊妹團就全屬圈外人。

《蘋果日報》圖片

逢炒必賺

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

劉青雲做戲叻就梗,估唔到佢連炒樓都有一手!劉氏夫婦多年來買賣物業,全部有殺冇賠,勁賺超過 1,800萬!

「佢就係唔怕我」

98年已嫁俾劉青雲的郭藹明,婚後漸漸減少幕前演出,全職替老公理財,做劉青雲背後的女人。郭藹明曾在訪問中提到老公的脾氣其實好大,「脾氣最難遷就,早期唔知佢點解成日發脾氣,以為自己做錯,成日問點解?依家知,佢性格剛烈,由佢囉!」堂堂一個影帝,有脾氣好正常喎!

「呢個世界冇白馬王子,所有嘢都要遷就及經營」,果然,郭藹明就經營出一個優質老公出來。劉青雲曾在訪問中提過,老婆在家比較強勢,他曾試過激嬲老婆仲被趕出門口,當晚惟有搵朋友借宿一宵,等老婆啖氣下咗,再打電話氹番老婆至有屋企返!而二人每次鬧交,到最後幾乎都係劉青雲認輸:「無辦法,佢就係唔怕我,遇上佢,我只能夠投降。」

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

古仔踩場狂隊酒

古仔去完吳君如《金雞 SSS》慶功,即急急腳去尖沙咀《竊聽 3》慶功現場,見到青雲二話不說即隊兩杯先!

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

兩個大男人傾到興起,嚟個擁抱先!

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

可能真係飲大咗,古仔離開餐廳時仲戴上口罩免醉貓樣上鏡囉!

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

有共識唔生 B

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

唔湊仔湊狗仔,劉青雲兩公婆有共識唔生 B,於是養狗仔貓仔喺屋企,有啲生氣囉!

圖片

劉青雲在 34歲時迎娶當時 30歲的郭藹明,結婚 17年間不時傳出郭藹明有 BB,至今郭已 47歲,步入高齡產婦期,劉青雲兩公婆已經有共識。「佢(劉青雲)想要大啲自由度,有好多嘢會因為有小朋友而放棄。女人去到某個階段都想,不過大家要有所妥協,如果我想,佢唔想,都唔得咁咪跟佢意思囉!」

而劉青雲亦公開講過:「我哋根本唔打算要小朋友,好珍惜二人世界,陪老婆行街市,享有一般人嘅生活。」

影帝做過兩次,據知劉青雲下一個目標係自己做導演拍電影,看來拍完下一部動作片的劉青雲,好有機會嗌 action喇喎!

愛妻語錄

惡太郭藹明! 未怕過影帝劉青雲:「鬧親交都係我認輸, 仲趕我出屋企...」

佢學歷高(郭藹明係美國南加州大學機械工程學碩士),對我嚟講係件好事,我可以向佢學英文、學騎馬、學普通話,佢仲會修理電視機添!

有老婆陪喺身邊,是我最開心、最好嘅減壓方法。

平時同老婆鬧交,到最後都幾乎係我認輸,我讓佢,一來因為我英文唔夠佢好,二來佢根本唔怕我!

我哋早就講好,彼此有咩事都講出嚟,唔希望對方喺外人口中知道,呢個係我哋彼此信任嘅態度。

冇變過! 47歲郭藹明不老的傳說

女人唔補,好易老!事實上係有天生麗質囉,大家睇嚇郭藹明就知。

91年參選港姐時個樣,同


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!