掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

「我真係唔係鐘意佢D錢!」MK妹出外偷食兼落仔, 後悔想反撻有錢 前男友!! _-,

唔好意思內容比較長少少由我17歲開始我同我ex拍拖一齊左9年。咁多年黎我地都好愛對方覺得大家就係命中注定既人,拍拖咁耐唔多唔小都有一兩個異性加入,但我ex咁多年面對我從一,而終未試過比我發現佢有曖昧既女性佢屋企都有啲錢下雖然冇車但有樓大陸香港都有物業但錢銀方面暫時未過得佢手住,外表亦唔差我問心我唔係貪佢啲錢先一直同佢一齊而係我真係真心愛佢而佢都對我好好好錫我我要咩都會盡量滿足但我要既完全唔係物質金 ...


唔好意思 內容比較長少少

由我17歲開始 我同我ex拍拖 一齊左9年。

咁多年黎我地都好愛對方 覺得大家就係命中注定既人 ,拍拖咁耐 唔多唔小都有一兩個異性加入 ,

但我ex咁多年面對我從一,

而終未試過比我發現佢有曖昧既女性

佢屋企都有啲錢下 雖然冇車 但有樓

大陸香港都有物業 但錢銀方面暫時未過得佢手住 ,外表亦唔差 我問心我唔係貪佢啲錢先一直同佢一齊

而係我真係真心愛佢 而佢都對我好好 好錫我 我要咩都會盡量滿足

但我要既完全唔係物質 金錢 我想要既係一個家

一個承諾 老實講 我同佢一齊左9年 我相信對任何人黎講都算係一個長時間

佢咁多年黎都有講話會同我結婚 一定會

但佢一直既藉口都係話經濟唔許可 遲啲先遲啲先

但我角度係覺得有心同我結你一定可以做到

就算係問你屋企拎錢定點都唔應該要我等咁多年

直至2015年9月尾我真正同佢分手

分手原因係佢根本冇誠意同我結婚

你唔結我搵第二個同我結 (我知道呢個想法真係好錯)

分開呢段時間佢一直有求我同返佢一齊 我都知道佢好愛我 我都愛佢

但我身邊一直有個異性支持我 佢比我覺得比我個ex更愛我 覺

得佢會同我結婚 所以我同左佢一齊 一次既意外令我有左bb

我應該會覺得好開心 因為我終於可以嫁得出

但我發現我根本唔想生佢出黎 我根本唔會想同呢個人過一生

而佢表面想要呢個bb

但其實實質唔想要 呢段時間我發覺我最愛既仍然係我個ex!

所以我對唔住bb 對唔住我做左呢件事

之後我同佢分開左 我再搵返我個ex

而我發覺佢拍拖了 但佢地岩岩分開左

到我想努力令呢個男人返黎我身邊既時候

佢同我講話唔想再同我一齊 因為佢仲掛住佢岩岩分開既呢個女仔

同埋覺得我背叛佢 佢話佢一直對我從一而終 冇諗過要出去偷食

同埋佢話佢覺得自己條件根本唔差 我要搵第二個嘅時候 佢都話可以要搵第二個女人 所以佢要向我報復

其實我地之前相處既時候我地都會知對方既手機密碼

就算改左都好容易估倒 所以我好清楚佢有幾掛住呢個女仔

而正正我地有呢個習慣 所以佢都發現我岩岩落完小朋友

我真係好驚 佢問起我果陣我從來未試過咁驚 而佢話佢更加覺得唔會再原諒我

發現呢件事之前 其實原來佢係想同返我一齊傢喇 佢話佢諗返以前既日子

佢發覺好唔捨得我 最慘最慘既係!!

而家比佢發現左我落完bb而對佢唔坦白!

佢話呢世都接受唔到我 而家真係唔知道應該可以點做

佢對我不理不睬 我真係好難過 我真係唔想再次失去佢 請問我應該點樣做


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!