掃呢頁CODE去手機

2016年4月30日 星期六

計我話! 各位出黎做野, 最唔應該得罪IT佬!!「我撳完F再撳5,冇反應喎?」真係痴線!!! _-,

出嚟做嘢真係好多嘢要學,你幾叻都假,一下得罪人你想上位都幾難,之前教咗你哋對住設計師同傳媒人唔好講啲咩,今日又袋錢落你袋,你以為公司IT部唔關你事?對於大部分嘅科技盲,無咗佢哋你都唔知點做嘢,所以都係恭敬啲好,唔好講下面呢啲說話喇!1.我咩都無掂過,唔知點解部機壞咗。2.問:死啦,部機唔知點解無反應?我好多重要File喺裡面!。答:Er……你好似未開機!3.你電腦咁叻,撳兩掣搞掂啦!4.你返工都係 ...


出嚟做嘢真係好多嘢要學,你幾叻都假,一下得罪人你想上位都幾難,之前教咗你哋對住設計師同傳媒人唔好講啲咩,今日又袋錢落你袋,你以為公司IT部唔關你事?對於大部分嘅科技盲,無咗佢哋你都唔知點做嘢,所以都係恭敬啲好,唔好講下面呢啲說話喇!1.我咩都無掂過,唔知點解部機壞咗。2.問:死啦,部機唔知點解無反應?我好多重要File喺裡面!。答:Er……你好似未開機!3.你電腦咁叻,撳兩掣搞掂4.你返工都係 ...


出嚟做嘢真係好多嘢要學,你幾叻都假,一下得罪人你想上位都幾難,之前教咗你哋對住設計師同傳媒人唔好講啲咩,今日又袋錢落你袋,你以為公司IT部唔關你事?對於大部分嘅科技盲,無咗佢哋你都唔知點做嘢,所以都係恭敬啲好,唔好講下面呢啲說話喇!

1.我咩都無掂過,唔知點解部機壞咗。

2.問:死啦,部機唔知點解無反應?我好多重要File喺裡面!。

答:Er……你好似未開機!

3.你電腦咁叻,撳兩掣搞掂

4.你返工都係玩電腦之嘛!

5.之前唔係咁㗎,呢個咩嚟(Chrome)?我用開嗰個(IE)去咗邊?

6.我撳完Ctrl再撳C,點解無Copy到嘅?

7.個燈膽燒咗,Call IT部!

8.我屋企部電腦點點點,你知唔知點解?放工可唔可以嚟我屋企睇下?

9.我想買部電腦/電話/平板/電視……有冇好介紹?

10.幫我寫個網,唔使好複雜,類似Facebook咁。

11.我有個File唔知放咗喺邊,你幫我搵返出嚟!

12.大老闆:我哋公司要全面數碼化!

13.不如寫隻App屎,而家興呀!

14.阿邊個,同我搞下嗰啲咩大數據,而家興呀!

15.Google都做到,點解你唔得?

16.公司個Facebook Page點解咁少人Like?幫我搞搞佢。

17.一睇你個樣就知你做IT。

18.點解你成個Department啲人一樣樣嘅?

19.你做IT㗎?咁我搵你買衫有冇折?

20.咦,你有冇女朋友?


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!