掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

【真人真事】speeding dating 發生左d咁既事,個男人系咁望住我身材。。 _-,

【真人真事】speeding dating 發生左d咁既事,個男人系咁望住我身材。。
前幾日應個朋友邀請,一齊去speedingdating,我唔知著咩好...於是著左條好耐之前買既連身裙咁去到系5男5女既...都系食下野輪住傾計問問題咁...d男士都好nice既,但唔知系咪條裙太貼身,佢地系咁望住我身材lol,咁我都唔介意既,因為著得出黎系俾佢睇架嘛,但當前果4個都好好咁交換電話後輪到到最後一個男士,佢第一眼就望住我心口,仲唔肯移開視線,之前果4個都會偷偷地望,呢個竟然咁光明正大 ...


前幾日應個朋友邀請, 一齊去speeding dating,

我唔知著咩好...於是著左條好耐之前買既連身裙

咁去到系5男5女既...都系食下野輪住傾計問問題咁...

d男士都好nice既, 但唔知系咪條裙太貼身, 佢地系咁望住我身材lol,

咁我都唔介意既, 因為著得出黎系俾佢睇架嘛,

但當前果4個都好好咁交換電話後

輪到到最後一個男士, 佢第一眼就望住我心口, 仲唔肯移開視線, 之前果4個都會偷偷地望, 呢個竟然咁光明正大望lol....

我啤番佢轉頭佢先肯移開視線 , 但佢竟然笑左笑話: 咦! 件衫淘寶買架?

我呆左呆, 一臉尷尬 , 佢笑住解釋: 我阿媽都淘左呢件衫 但你著得靚好多!

果陣時我已經尷尬到唔知講咩好了.....因為隔離d人都聽到lol....

結果最後...一完左個dating我fd都唔理, 即刻走左...尷尬到死...果個男人

....我會記住你!!!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!