掃呢頁CODE去手機

2016年1月2日 星期六

女朋友同我「幻想下一個男/女朋友會點」嘅遊戲。非常有趣既對話!  _-,

同女朋友諗緊食乜嘅時候,佢好唏噓咁講:「唔知我下個男朋友會唔會好似你咁,成日帶我周圍去食嘢呢?」佢唔係打算同我分手,我哋嗰刻仍然十指緊扣。佢只係想同我玩一個「幻想下一個男/女朋友會點」嘅遊戲。佢:「你一定會揀個靚我好多㗎啦!」我:「我會揀個唔會咁大頭蝦嘅!成日唔見嘢,又行錯路!」佢:「咁我都會揀個唔鐘意打機嘅!」我:「少女,你太年輕了,有男仔唔鐘意打機?」我哋講返啲平時鬧交嘅禁忌話題,但全程抽水m ...


同女朋友諗緊食乜嘅時候,佢好唏噓咁講:「唔知我下個男朋友會唔會好似你咁,成日帶我周圍去食嘢呢?」佢唔係打算同我分手,我哋嗰刻仍然十指緊扣。佢只係想同我玩一個「幻想下一個男/女朋友會點」嘅遊戲。佢:「你一定會揀個靚我好多㗎」我:「我會揀個唔會咁大頭蝦嘅!成日唔見嘢,又行錯路!」佢:「咁我都會揀個唔鐘意打機嘅!」我:「少女,你太年輕了,有男仔唔鐘意打機?」我哋講返啲平時鬧交嘅禁忌話題,但全程抽水m ...


同女朋友諗緊食乜嘅時候,佢好唏噓咁講:「唔知我下個男朋友會唔會好似你咁,成日帶我周圍去食嘢呢?」

佢唔係打算同我分手,我哋嗰刻仍然十指緊扣。

佢只係想同我玩一個「幻想下一個男/女朋友會點」嘅遊戲。

佢:「你一定會揀個靚我好多㗎」

我:「我會揀個唔會咁大頭蝦嘅!成日唔見嘢,又行錯路!」

佢:「咁我都會揀個唔鐘意打機嘅!」

我:「少女,你太年輕了,有男仔唔鐘意打機?」

我哋講返啲平時鬧交嘅禁忌話題,但全程抽水mode咁笑住講,唔係一講起就扯火⋯⋯

佢:「你呀!要同第時個女朋友Gentlemen啲,乜嘢都要主動幫佢!」

我:「妳記得唔好咁依賴你第時個男友喇!唔係個個好似我咁唔嫌妳煩㗎。」

佢:「你要諗多啲話題講,成日deadair會悶親女朋友㗎!」

我:「咁妳要發少啲脾氣,少少事就體諒下個男仔,返工真係好辛苦㗎⋯⋯」

呢排我工作比較忙碌,好多時約佢都遲咗兩、三個鐘,令佢好唔開心,佢覺得我冇交帶,我解釋話我真係忙到一秒講個電話都行唔開,為住呢件事,我哋都鬧過幾次交。

我:「哎,行咁耐都冇嘢好食嘅!」

佢:「你又唔一早Search定!」

我:「唔知我下個女友煮嘢有冇妳咁好食?」

佢:「你平時唔係話食嚟食去都係嗰啲好悶咩?」

我:「係悶㗎,但我鐘意食!」

佢:「可能其他人煮得仲好食呢!」

呢排拍拖已經好少出街食,一來食嚟食去都係嗰啲,二來女朋友話由佢發揮,每次佢用好平嘅價錢,煮到好味過出面嘅餐廳,就會好有滿足感。

呢個時候,我都忍唔住要爆喇。

我:「你記得唔好再成日買嘢畀你男朋友呀!自己儲下錢知唔知!仲有呀,唔好等佢覆Message等到唔瞓覺,佢唔應妳,咪唔應佢囉!最緊要最緊要!如果⋯唔⋯佢唔話同你結婚,唔好蝕底畀佢呀!」

佢:「哈哈,原來你已經變咗我老竇,你都知你自己做嘅嘢唔啱呢?」

然後,輪到佢爆Seed。

佢:「你都唔好下下就曬女朋友,明明自己唔鐘意食都陪佢食、唔鐘意睇嘅戲就唔好陪佢睇,做男人有返啲霸氣!如果唔係佢就食住上㗎喇!」

講到我哋好似真係要分手咁,但呢個只係我哋同對方表達內心感受嘅方式。

我:「行咁耐都冇嘢食嘅,講到下下下下下下個女友都未食到飯喇⋯⋯」

佢:「咁不如⋯?」

我:「好呀!」

唔使講喇,返屋企煮飯食啦。

我哋繼續十指緊扣,分手?鬆少少都唔得呀!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!