掃呢頁CODE去手機

2019年8月24日 星期六

阮民安現身旺角表達訴求 黃夏蕙加入灣仔人鏈行列 _-,阮民安,黃夏蕙,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...








阮民安(Tommy)今日以全黑裝束現身旺角參與「香港之路」活動,表達反送中五大訴求,其間被不少市民要求集郵。曾被指是MK仔的Tommy走到旺角「主場」,他自嘲是「哎呀歌星仔」,希望今晚可以與大家一齊唱歌。

對於現時抗爭行動遍地開花,香港人以不同形式表達訴求,Tommy說:「我好buy呢樣嘢,所以身體力行支持,呢個活動冇大台,係由網民諗出黎。我覺得現時係兄弟爬山,各有各做,勇武有勇武嘅方式,和理非有和理非嘅方式,只要唔係犯法我都會出嚟支持。」

對於最近不斷有疑似警方濫用暴力的事情被揭露,他表示憤怒:「雖然我哋已經用咗好多力,但係希望香港人唔好鬆懈,因為我哋仲未得到回應。大家有任何想法,哪怕嗰個方向未必大家100%認同,都可以提出嚟一齊傾。」

至於陸續有藝人「跪低」,Tommy表示很難過:「最慘係佢哋之前聲嘶力竭咁話支持香港、支持廣東歌,我都明白佢哋有難處同埋既得利益,但係作為支持者同香港人會好傷心,冇辦法,佢哋嘅決定係咁。」他坦言在這個困難環境,假如有藝人仍然努力推出作品,希望大家可以支持。

問到Tommy會否擔心被滅聲?他說:「坦白講,我同太太投資嘅品牌,有喺大陸銷售嘅計劃。當我嘅立場咁鮮明之後,我都冇諗會有咩影響,我老婆、我一家四口都好支持我。喺良心同錢同人民幣之間,我揀咗良心,因為香港係我最愛嘅地方。」Tommy透露很早已經收過電話,提醒他不要多言,但Tommy笑謂:「佢唔係嚇我嘅,可能係善意嘅提醒,我唯有希望自己可以喺香港、日本,將來如果有機會去台灣會做好啲囉。」

剛由美國回來的黃夏蕙,日前爆出要參選灣仔區區議員,她今晚都現身灣仔加入人鏈行列,以支持「香港之路」活動,夏蕙BB身體力行關心社會,她也配合大會的呼籲亮手機燈。夏蕙BB今晚接受電話訪問,她大講做人鏈的感受:「每個先進國家都可以有唔同意見,和平表達訴求係冇問題。」

去片:






來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!