掃呢頁CODE去手機

2019年6月22日 星期六

【爆笑】頭條新聞抽水《反送中》... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...












香港電台節目《頭條新聞》今集主要講《反送中》遊行示威,內容勁啜核,抽水抽到太平洋嘅水都抽乾。節目第一段係《Sing 阿彌陀佛to Police》,唐僧要求與大帥對話,到底是哪五個人可以搞到一場暴動,是否指他們五師徒?抑或是劉備關羽張飛趙雲黃忠、五星戰隊、超人家族… 太后很傷心,明明已經跪低,為何大家還要逼迫他呢?細豪建議太后應該仿傚安仔式道歉!





Sing 阿彌陀佛to Police:




《Sing 阿彌陀佛 to Police》其實係源自《高登音樂台》嘅《Sing Hallelujah to the lord 佛音版》,歌曲代表林鄭終於可以令到佛教同基督教 Connect 埋一齊。

原歌:




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!