掃呢頁CODE去手機

2015年12月16日 星期三

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影.... _-,

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....
人稱廣東溝女第一人都想試下同網紅拍拖!我日日睇到D網紅系咁樣我好心動!心動不如行動我即刻開朋友圈搜"附近的人"!真系俾我穩到個網紅妹~正啊!仲系個萌萌噠「軟妹子」睇佢更多朋友圈相片每一張都好吸引~嬌小可愛!睇穿著,好似玩cosplay果D網紅!等我溝到條女叫佢扮老師、護士定系兔女郎呢?霖下都開心!雙馬尾~~我最鍾意啊!!!有日生咗粒痘痘,仲要P個心咁可愛,哥哥鍾意,食咗你個痘痘!!仲要同閨蜜玩自拍 ...


人稱廣東溝女第一人

都想試下同網紅拍拖!

我日日睇到D網紅系咁樣

我好心動!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

心動不如行動

我即刻開朋友圈搜"附近的人"!

真系俾我穩到個網紅妹~

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

正啊!

仲系個萌萌噠「軟妹子」

睇佢更多朋友圈相片

每一張都好吸引~

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

嬌小可愛!

睇穿著,好似玩cosplay果D網紅!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

等我溝到條女

叫佢扮老師、護士定系兔女郎呢?

霖下都開心!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

雙馬尾~~

我最鍾意啊!!!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

有日生咗粒痘痘,仲要P個心

咁可愛,哥哥鍾意,食咗你個痘痘!!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

仲要同閨蜜玩自拍!

閨蜜都咁靚女,介紹俾哥哥啦~

我愛網紅!!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

咁正,當然唔可以放過!

經過一番努力

我終於約到佢出來!

地點:7天!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

傾咗幾句之後,佢就去沖涼

女仔沖涼好慢...我有D緊張

好似穩翻初戀既感覺!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

終於,佢出來

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

頂!你!個!肺!

你邊位啊?我網紅BB呢?

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

唔准再扮可愛!

你雙眼皮死去咗邊?!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

頭先我請佢食壽司

依家佢請我食豬扒...

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

佢仲話唔好當佢系BB豬

盡情咁欺負佢....

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

你死開!

唔好問點解,唔系你唔好

系我唔得!!!

溝女王釣到網紅美女出來,沒想到美女背後的陰謀,讓他從此留下有陰影....

果晚之後,我決定金盆洗啫...

我奉勸大家

溝網紅,一定要卸完妝...

唔系可能會出事...


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!