掃呢頁CODE去手機

2024年2月28日 星期三

【影視】不聽里安納度勸告?Timothée Chalamet表示不介意拍超級英雄電影 #里安納度

LeonardoDiCaprio早些年同TimothéeChalamet合作Netflix電影《Don’tLookUp》時, ...




Leonardo DiCaprio早些年同Timothée Chalamet合作Netflix電影《Don’t Look Up》時,曾勸告呢位荷里活超新星,若要演藝事業成功,就千祈唔好吸毒同拍超級英雄電影,引起唔少討論。不過,Timothée Chalamet最近接受訪問時就表示唔介意出演超級英雄電影,但前提係有好嘅劇本同導演。



最近Timothée Chalamet為宣傳新作《Dune: Part Two》接受《紐約時報》訪問,被問到有冇機會出演超級英雄電影時,Timothée Chalamet就表示:「Leonardo DiCaprio曾經同我講過,千祈唔好吸毒同拍超級英雄電影,我覺得佢講得好啱,而我都有遵守呢兩項原則。不過,當初驅使我成為演員嘅正正係一部超級英雄電影《The Dark Knight(蝙蝠俠—黑夜之神)》,如果有好劇本、導演出色的話,我會考慮接拍。」



Heath Ledger飾演嘅Joker深入民心

事實上,Timothée Chalamet唔係第一次公開表達對《The Dark Knight》嘅熱愛,佢喺2018年憑《Call Me by Your Name》贏得紐約影評人協會獎最佳男主角時,就提及過呢部電影點樣改變佢一生:「當我12歲嗰陣,睇完姐姐Pauline Chalamet嘅芭蕾舞表演後,我叫媽媽同嫲嫲帶我去睇Christopher Nolan嘅《The Dark Knight》。仲記得當時我哋咗去咗時代廣場嘅AMC Empire 25睇7:30早場,離開戲院後我好似成個人都唔同咗,Heath Ledger(飾演Joker)嘅演技徹底震撼了我,令我愛上演戲。」



資料來源:Variety

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!