掃呢頁CODE去手機

2024年2月20日 星期二

【影視】Robert Downey Jr.感謝Christopher Nolan挽救他日漸下滑的口碑 #Chris #王青霞

被視為「英國奧斯卡」嘅英國電影學院獎(BritishAcademyFilmAwards)日前於倫敦舉行頒獎典禮,《Oppenheimer(奧本海默)》 ...




被視為「英國奧斯卡」嘅英國電影學院獎(British Academy Film Awards)日前於倫敦舉行頒獎典禮,《Oppenheimer(奧本海默)》一舉奪得「最佳導演」、「最佳男配角」、「最佳電影」、「最佳攝影」、「最佳剪輯」以及「最佳原創音樂」共7項大獎成為大贏家。其中憑飾演美國原子能委員會高層斬獲「最佳男配角」嘅Robert Downey Jr.發表得獎感言時就幽默地感謝Christopher Nolan。



Robert Downey Jr.於台上簡短地回歸演藝生涯,並答謝Christopher Nolan提拔:「當我15歲時,我想成為Peter O’Toole。(《Lawrence of Arabia 沙漠梟雄 》主角、入圍奧斯卡影帝8次但從未獲獎)當我25歲時,我開始為Richard Attenborough同Anthony Hopkins工作。(RDJ成名作《Chaplin 卓別靈傳》導演及演員)當我35歲時,我終於明白Dickie點解會認為Tony比Peter更適合成為我嘅榜樣。到咗42歲,我參演咗兩部由Guy Ritchie執導嘅電影(指《神探福爾摩斯》系列),學識點樣拍攝英式風格荷里活大片。然後我就喺MCU飾演一位叫做Tony Stark嘅角色整整12年,直到最近,嗰個叫Christopher Nolan嘅傢伙(dude)建議我嘗試以一種低調嘅演出方式,藉此挽救我日漸下滑的口碑,所以我就同其他提名者一齊共享呢份榮耀,真係一個不平凡嘅一年。」最後,RDJ亦不忘感謝導演、演員們、工作人員、片商等製作單位,以及老婆Susan Downey。



Robert Downey Jr.早於16歲開始演藝生涯,並於27歲時憑《卓別靈傳》走紅並首度入圍奧斯卡最佳男主角,但其後因為吸毒入獄名聲一落千丈,後來戒毒成功後再靠《神探福爾摩斯》、《雷霆喪星》、《鐵甲奇俠》等作品東山再起,其中Tony Stark呢個角色更佢紅遍全球。接下來,RDJ將與Sterling K. Brown、Robert DeNiro、Ryan Gosling以及Mark Rafflo等實力派演員角逐奧斯卡最佳男配角獎,究竟RDJ可唔可以憑《Oppeheimer》奪得人生首座小金人呢,3月11日正式揭曉。



資料來源:variety



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!