掃呢頁CODE去手機

2024年1月16日 星期二

【影視】Robert Downey Jr.自認在Marvel交出最佳演技 卻因電影類型而遭忽視 #Marvel

最近憑藉《Oppenheimer》榮獲金球獎最佳男配角嘅RobertDowneyJr.表示,自己已經喺Marvel電影宇宙已交出生涯最佳演技,但因為電 ...




最近憑藉《Oppenheimer》榮獲金球獎最佳男配角嘅Robert Downey Jr.表示,自己已經喺Marvel電影宇宙已交出生涯最佳演技,但因為電影類型嘅關係(超級英雄電影),而常常被人忽視。



Robert Downey Jr.日前接受Podcast節目《Literally!With Rob Lowe》訪問,提到有關演技及過往Marvel作品時,RDJ非常滿意自己喺MCU嘅表現,但同時認為MCU成為佢嘅舒適圈,離開Marvel後令佢更願意虛心學習更多事物:「離開Marvel呢個避風港後,我感到非常赤裸。我認為我喺Marvel已交出畢生最佳演出,但因為電影類型關係而有被忽視。我幫咗自己一個大忙(指離開Marvel),因為我腳下嘅地毯已徹底拉開,所有我依賴嘅東西、自信及安全感都消失了,反而令我更願意虛心學習。大家成日都話,當學生做好準備,Christopher Nolan就會搵上門,呢個就係我嘅經驗。」



《Oppenheimer》劇照

Robert Downey Jr.自2008年《Iron Man》加入Marvel,直至2019年《Avengers: Endgame》退場,12年間共出演過9部MCU作品,除咗演活了Tony Stark呢個角色,更間接令當年面臨破產危機嘅Marvel Studios谷底翻身,變成如今在影壇上舉足輕重嘅龍頭片商。



資料來源:deadline

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!