掃呢頁CODE去手機

2022年12月14日 星期三

【花生】Toyz直播確認將與鍾培生上擂台 願接受台灣「館長」訓練 #鍾培生

曾經成為《英雄聯盟》世界冠軍嘅香港前電競選手劉偉健(Toyz),近日於直播上確認,半年後或會與其前老闆鍾培生上擂台對決,更揚言願意接受台灣健身名人「館 ...




曾經成為《英雄聯盟》世界冠軍嘅香港前電競選手劉偉健 (Toyz),近日於直播上確認,半年後或會與其前老闆鍾培生上擂台對決,更揚言願意接受台灣健身名人「館長」陳之漢嘅訓練,要上台「打死鍾培生」。

卻說館長早前於直播時透露,Toyz曾經與其接觸,希望館長可以提供格鬥訓練,而訓練嘅原因係Toyz未來有機會「入鐵籠」與某人對打,而呢個「某人」好可能係同Toyz多年黎恩怨不斷、近年又好鍾意拉人上台打拳嘅鍾培生。而後來Toyz亦於直播中回應事件,表示真係有「上台打鍾培生」嘅計劃,「有一個主辦方,他想要辦這個比賽,反正現在是我點頭了,他告訴我鍾培生也點頭了,這件事情會執行。至於甚麼時候呢,大約的時間是半年後。」但佢同時亦指事情尚未落實,佢亦未與主辦方簽訂任何合約,所以未來或者仲有變數。

Toyz隨後表示,自己目前其實冇咩嘢忙緊,所以萬一比賽真係落實,佢可以利用半年時間進行「高強度訓練」,「我不保證贏,但我保證這半年是全心全力,減肥健身增肌減脂。」Toyz亦表示,明白館長之前可能遇過啲唔認真訓練嘅網紅,所以未必好有興趣訓練佢,但「這件事對我來說不是訓練這麼簡單,是礙於面子的問題」、「我輸給鍾培生那他媽多丟臉呀」、「我論這個全世界呀,最想打死鍾培生的人,應該只有我了。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!