掃呢頁CODE去手機

2021年4月20日 星期二

【衝擊大台】五月最強Netflix《愛·死·機械人》動畫第二季神作再現 #TVB #大台

【衝擊大台】五月最強Netflix《愛·死·機械人》動畫第二季神作再現世界係革命當中,無論電視圈、球壇還是電影界都面臨緊全 ...




【衝擊大台】五月最強Netflix《愛·死·機械人》動畫第二季神作再現

世界係革命當中,無論電視圈、球壇還是電影界都面臨緊全新衝擊,有人選擇離棄大台、有人選擇離棄大型電影宇宙,近日風眼當中焦點過多,但有一部非常精采大作個人認為唔應該睇漏眼,就係 Netflix超級得獎大作《愛·死·機械人》()第 2 季,如果大家睇過第一季獨特而深刻的觀影體驗我唔駛介紹,第二季出左預告5月14日就可以全線睇到,2022年緊接仲有第三季,睇大台睇新世代電視台,其實好多人行街食飯搭車仲會睇Netflix或其他網絡媒體,要計收視率用個幾十點全球網絡收視率真係計唔掂數,5月如果歐聯決賽都無得睇,我訂定睇《愛·死·機械人》(Love, Death & Robots)第 2 季囉!







《愛·死·機械人》(Love, Death & Robots)第一季出色到一個點,如果你未睇過,我會大聲叫你去睇返!今回第 2 季同樣以各式西方最先進概念收錄各式短篇動畫故事,涵蓋科幻、奇幻、恐怖、喜劇等不同題材。作品敢作敢為敢於挑戰尺度運用大膽的敘事手法反思世界,除左科技應用更可讓人睇出一種獨特體會。《愛·死·機械人》由David Fincher、Tim Miller、Jennifer Miller、Josh Donen共同監製,集結世界一流的動畫創作者以及超越引人入勝的另類故事,唔睇係你損失。第二季預告動畫神作再現,精彩程度我期待更勝從前。第 2 輯將於 5 月 14 日上線。第三季將於2022年出現,我覺得係搞緊一場Netflix的新世代動畫頒獎禮show!


來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!