掃呢頁CODE去手機

2019年7月11日 星期四

【打不還手】跆拳道黑帶義工捱打... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










「連儂牆」遍地開花,九龍灣淘大花園通往觀塘道的橋底,被市民闢為「連儂牆」,兩邊牆身貼滿市民心聲的貼紙。凌晨零時許,一名身型肥胖姓黃46歲的肥漢到來,撕毀牆上的貼紙,姓李65歲義工上前阻止時,被肥漢揮拳襲擊,其他義工見狀立即將肥漢包圍。肥漢竟然惡人先告狀,打999報警:「我姓黃,被15個人圍住,好驚,快啲派差佬嚟」。

肥漢粗言辱罵包圍他的義工:「廢青!」、「一下都捱唔到,點搞革命呀?」

一名姓麥36歲義工企前與肥漢對峙,肥漢雙手伸前,擺出葉問準備打架的姿態說:「你識唔識呀?識唔識?」麥義工沉住氣未有理會,卻突然遭肥漢拳打面部,並說:「你要唔要呀?要唔要呀?」話口未完,肥漢又再動手向麥義工揮拳,最後將麥義工毆至倒地,肥漢聲稱自己飲醉酒:「我做乜都得,拮你兩刀都仲得」,短短兩分鐘內,麥義工就捱了肥漢13拳。

麥義工起身,其他人欲阻止肥漢,卻又被臭罵;但肥漢「識英雄重英雄」,欣賞麥義工說:「吖,夠硬淨,我同你傾!」惟麥義工沒有作聲,繼續以身當肉盾,阻止肥漢離開。肥漢開始「發癲」,不停大叫:「你搞革命,搞乜撚嘢革命?後生仔唔撚係咁做嘢呀!你洗過碗未呀?煮過飯未呀?養過家未呀?」有義工應回應:「有!」肥漢繼續大鬧:「你做乜撚野丫?」義工則回應:「我做乜野唔關你事!」肥漢又指住連儂牆上的貼紙,「呢啲乜撚嘢嚟㗎,後生仔唔係咁做嘢」。





未幾,警員接報到場,以涉嫌「襲擊導致他人身體實際傷害」將肥漢帶上警車,而幾名傷者則由救護員治理。

麥義工事後表示自己有學習跆拳道,擁有跆拳道黑帶級數,閒時亦有打泰拳。他憶述當時情況混亂,「如果我還手,件事會唔知發展成點」;當時現場又有小朋友、老人家及女士在場,如果情況更亂,大家會手足無措。「我覺得我有能力作為中間,你話保護佢地又好,幫佢地擋一擋都好,正常都應該要企出黎」、「我唔係想用暴力去宣洩任何野,或者幫我Defense」,認為大家都熱愛香港,想用自己方式表達自己理念。

影片: (完整版)






來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!