掃呢頁CODE去手機

2019年6月25日 星期二

【港姐選初】Kayan C 惡... _-,Kay,港姐,謝安琪,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...












2019年香港小姐琴日(6月24日)進行面試,唔少參加面試嘅都俾連登網民由頭彈到落腳。不過有少數被視為高質嘅參加者,其中一個係 KOL 兼 YOUTUBER 嘅蔡嘉欣(Kayan C)。Kayan C 有「翻版朱智賢」稱號,畢業於香港理工大學紡織及製衣系,喺 INSTAGRAM 有成10萬FOLLOWERS。不過唔知係咪人紅自然是非多,Kayan C 好快就俾網民揭發黑材料,有網民列出 Kayan C 嘅惡行。

惡行一: 淘寶衫扮高檔呃錢

Kayan C 有自己經營時裝店,喺討論區被稱為黑店。話佢淘寶貨扮高檔貨,食水好深咁話。網民就咁樣講:

黑店NO.1: KALIXSTYLE 賣真皮書包,聲稱喺自己整嘅鞋又比人發現喺淘寶,好啦,一個書包成三百蚊,一對鞋又四五百,真係恭喜曬,衫都可以喺淘寶搵到,淘寶賣30蚊,佢可以賣三百蚊,好叻豬」

「佢又話自己啲鞋/衫自家制作 其實淘寶訂貨 改左個名牌做自己舖名「KALIXSTYLE」 仲比人CHECK到佢淘寶AC幫襯過 當時個淘寶戶口名係叫「KALIXSTYLE」仲CHECK到幫襯過「自家制店」

事後有人去佢IG鬧佢 佢唔夠人講就BLOCK人了 」

Kayan C 親自為自己嘅鋪頭做MODEL,吸引到一班3萬幾個FOLLOWERS

https://www.instagram.com/KALIXSTYLE/

有網民就話 Kayan C 面試當日著嘅衫都係淘寶:

Kayan C 今日接受在場記者訪問時,透露現時仍有經營時裝生意,同時做model為自己的舖頭宣傳。不過有網民指 Kayan C 將淘寶貨平買貴賣,非常取巧。但 Kayan C 的舖頭就在網上澄清,開舖時已講明貨品「made in China」,又強調:「覺得我哋食水深你咪唔好幫襯,我哋從來冇逼過人買嘢。」

惡行二:賣有問題度數眼鏡





開POST 網民就咁樣講:

「賣眼鏡,聲稱可以幫人陪度數,但自己唔喺視光師,叫D客自己去專業視光師到配,好啦,配完出嚟又唔啱度數。重點喺咩?重點喺一幅眼鏡四五百蚊。最後比人發現喺淘寶嘅」

討論區其實一直都有人討論 Kayan C ,有網民講返之前討論話 Kayan C 嘅POST:

「個時我有追呀 本身又話咩攞你度數 去啲專業視光師度配 客配到返黎戴到眼痛 其實就係求其CHECK度數 拎去大陸廠配 (其實佢地冇資格度 因為要有儀器同專業知識)」

惡行三: 自私精


有網民搵返 Kayan C嘅舊相同片出嚟比較 :




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!