掃呢頁CODE去手機

2019年6月6日 星期四

【網民熱話】絲打: 最撚憎呢種... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...












有絲打喺 LIHKG 開 PO 講毒撚,帖文得到好多絲打共嗚成為熱門文章。如果你係毒撚,以下嘅內容一定要睇晒佢,可能幫到你脱毒同溝女。

成日開日埋口句句都好似有言外之意咁

知唔知咁樣其實好撚黑人憎同煩

有時遲覆小小就問人係咪去咗溝仔去yo

再唔係就話咩唔阻你享受之類嘅晦氣説話

最中意就係成日好負面咁話自己fd毒撚冇人約,但你就唔同啦,大把世界咁

我心諗你個人咁灰唔好話溝女,連朋友都驚左你

有時我覆得幾個字就無啦啦彈篇千字文過嚟,

問你係咪唔想再傾、好憎佢、有新仔,

明明真係冇咩可以覆到你啲無聊嘢,先得一兩句。

如果你同我傾偈係咁唔開心,點解仲要係咁揾我 ? 你又唔係我條仔!

到底呢啲係咩男人嚟?

一定又有人話係我玩尻條仔,我係唔想平時見面,面左左搞到啲關係咁僵先冇已讀佢。

其實本身條友都正正常常,

但有幾次我比較忙唔得閒覆佢就開始黎料,

之後一見到佢啲 message 就燥燥地係咁二覆佢,

好心見人 hea 你就咪再揾人啦,

有冇絲都遇過呢啲人?




網民回應:

「條仔內心應該好自卑下」

「垃圾先咁單單打打」

「呢啲男仔覺得自己好偉大,又打千字文,又關心你,成日都諗住你,有message 又即刻覆。

為你做左咁多野,但係你都唔愛我,做好男人真係溝唔到女。」

「通常社交唔叻既男仔主動想識囡就好易變成咁,簡單啲講就係毒撚常犯既問題,

唔知點解佢地要咁自卑,成日將自己放係低一等咁,

咁在意人地生活,反而令到對方仲大壓力,仲令人討厭」

「毒撚思想就係咁:

有付出就應該要有收穫,

異性唔可以做普通朋友,

你同我傾計即係表示對我有好感,

點解我咁好都出唔到pool ?

專一既男仔無人愛?」

「屌 ! 真係見唔少 !

有時同時覆緊其他 fd,唔係即刻已讀就彈句:」你同其他仔傾啦,唔阻你喇 88 !」

嗰下真係咩好感都無晒,好似淨係可以覆佢咁」

「我都覺得咁樣好討厭,但事實真係冇野好回佢,

同時我都唔想比假希望佢,冷淡回應,

佢係要自己想太多,覺得我怕羞!

佢打曬千字文咁,係都話要堅持約我食飯睇戲;

大佬呀,你有冇諗過我係對你冇意思,而唔係怕羞!」

「絕對認同!之前遇過幾個,真係好Q煩,唔理佢又周圍唱你。

啲男仔明唔明女仔係鍾意啲有自信嘅男仔,成日無病呻吟真係好趕!」

「話約我食飯,但就打成 :咁你收工陪我食飯?

屌你老味,我識你唔係好耐炸,你係我邊位呀?

陪你食飯? 講到好似男朋友咁

知唔知羞?」





「屌!!!!陪唔陪呢句真係好黑人憎!!!!

仆街你到底係約緊我,定俾緊機會我同你食飯呀」

「好似當年仙氣女神條毒男咁」

Source:

https://lihkg.com/thread/1187356


回帶:「仙氣女神」事件

「仙氣」為2015年12月起新興的網絡用語,起源於高登討論區一個帖「 [有圖] 毒撚whatsapp追起女上黎真係好恐怖」。該帖轉載了一名女學生與男同學的Whatsapp 對話,其中該男同學不斷「單機」自言自語,先是遷怒女方拒絕自己,又稱自己中學時頗受女生歡迎,責備女事主是「吊高嚟賣」;後來又突然「認低威」大讚女事主。男同學以「仙氣」一詞形容她的獨特氣質。該帖子引起網民廣傳熱議,更被推到上報,並引發一眾網媒抽水熱潮,最後網絡和主流傳媒更採納了「仙氣女神」稱謂。


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!