掃呢頁CODE去手機

2019年4月24日 星期三

回帶睇: 裕美曾背夫偷漢搭上黃... _-,裕美,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










裕美原名和田裕美,爸爸係日本人,當年憑一臉稚氣並以擁日本血統為賣點殺入娛樂圈,代表作有《搭錯車》、《雪映移城》、《少女大帝》,2007年拎過新城勁爆新登場女歌手獎。可惜多年來娛樂圈發展一直半紅不黑,但感情生活卻多姿多彩,身邊男伴氹氹轉!

陳柏宇 2007 – 2009

歌手陳柏宇與裕美同為2007年樂壇新人,有傳裕美發動短訊攻勢追求男方,最後拍拖同居。當時兩人公開否認戀情,但陳柏宇2016年接受電台訪問時終承認雙方曾拍拖



張彥博、鄧應祈 2012 – 2013

2012年,有傳裕美與歌手張彥博相戀,更已達談婚論嫁階段,但有指她與鼓手鄧應祈在車廂激嘴,令婚事告吹。後來裕美否認同張彥博拍拖,反而公開承認鄧應祈先係佢真正嘅男朋友,最後兩人喺2013年分手。

林恩浩、黃子恆 2013 – 2016





裕美喺2013年極速與同為基督徒的圈外男友林恩浩拍拖,同年底即閃婚,但結婚兩年就被爆出佢2016年背夫搭上TVB藝人黃子恆!佢例牌否認指控,但承認與丈夫正辦理離婚手續,同時暗示遭家暴。後來裕美同丈夫家人及好友不斷互插爆料,最後更爆出與黃子恆嘅情慾短訊。兩人最終不得不承認「拍過拖」,但明言已經分手,亦無打算復合。

意英混血兒Alex、林作 2017 – 至今

到2017年,剛剛離婚的裕美又極速搭上意英混血兒Alex。據報導 Alex 家住半山,是年輕財俊,原本在意大利米蘭生活,任職滙豐嘅私人銀行後被派駐香港,負責股票基金投資項目。之後辭職開辦網上語言學校「Fluent Up」,身家豐厚。兩人拍拖後,不夠幾個月便四出遊埠,更高調地在社交網站上不停上載合照放閃,更揚言不排除再婚。2018年10月林作公開表示喜歡裕美,之後又話要從Alex手上橫刀奪愛。到今年1月,有傳林作已追到裕美,更被拍得雙雙到北海道旅行,裕美又例牌否認戀情,但宣布去年12月已和 Alex 分手,並強調雙方分手不涉及第三者。今日4月24,裕美又被記者踢爆在林作書房錄製短片,兩人疑似同居,但一樣例牌否認

裕美的愛情觀

今年30歲嘅裕美變得愈大愈靚,比少女時更清秀,而男伴亦一個比一個有錢。裕美近日亦剖白自己嘅內心世界:「人性都係渴望愛,尤其我係單親家庭,媽咪好傳統,但佢永遠唔會攬我一下,同講一句我愛你,其實媽咪係愛到我死,女仔好易投放咗喺男友身上,過往男朋友都會同我講,唔好當我係你老竇,我會好㷫,想尋覓完整家庭愛,係我拍好多次拖原因,唔係我搵藉口,係心理上需要。」

裕美稱感情中出現問題,外人不容易看到,而她身邊有不少朋友都有類似問題,她更指:「關係已降至冰點,兩人毫無感覺、關係,甚至其實唔再彼此關心,卻又因為多年嘅感情、共同生活、習慣,無法一時三刻分開…… 呢個時候,其中一方喺生活中毫無溫暖、甚至被對方冷落、粗暴對待嘅情況下,在外面遇到新的人,自然會產生情愫,因為關係裏的對方,其實早已唔care。」

她指自己當年就在這個死症中,更明言「面對有名無實的關係,我認為想馬上展開新的生活」。


相關文章:



林作媾掂裕美 ? 《蘋果日報》爆疑似同居,齊齊撐「安心偷食」


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!