掃呢頁CODE去手機

2019年3月19日 星期二

【網民熱話】琴晚我喺女朋友背後... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








有網民喺 LIHKG 出 PO 話同女友拍咗拖6年,一直有結婚打算,但日捱夜捱仲未儲到首期上車,覺得自己好無用,就忍唔住喊咗出嚟,但佢唔敢喊出聲、唔敢令個身震,因為唔想俾女朋友知自己嘅壓力 … 帖文一出引起唔少網民共鳴,一日已經有五千多個正評表示支持,亦有不少唔少網民留言安慰和鼓勵事主。





原文:

琴晚佢嚟我屋企瞓

佢背對住我 我攬住佢

好似平時咁傾偈

我同女朋友都27 28

拍咗6年拖

對話少不免會討論結婚

其實一直都有計劃想結

但香港地好現實

咩都要講錢

就算我哋有儲

都覺得好難先夠錢買樓同結婚

傾傾吓忍唔住喊

但唔敢出聲 唔敢令個身震

唔想俾佢知自己嘅壓力

喺香港

想畀另一半一個承諾 一個家庭 一個屋企真係好難

等到佢瞓著我先起身洗面

然後望住鏡入面嘅自己

真係覺得自己好冇用


有其他巴打回應大家情況差唔多:

我今年27歲。 

畢業出黎做左4年野,29K一個月。 

14K家用 

1.5K公積金 

1.5K還學費 

3.0K午餐交通 

3.0K同女友出街 

1.0K交稅/做人情 

儲緊6K一個月。 

讀書果陣覺得返工賺錢好開心,可以買到好多野。原來出黎做野養家係咁辛苦。政府既學費每季準時還。稅我準時交。我對屋企每月拎家用擔起頭家。 

女友媽咪淨係問你幾時買樓,話「貧賤夫妻百事哀」,叫我自己放棄,唔好害佢個女。佢個女都27唔細,話養到個女咁大,唔會俾個女同你屋企人一齊住。 

女友早幾日同我講 

無首期,就要分手,完。 

今日放左工唔想返屋企。 

望住維港,香港真係好靚,但我唔識得係依個地方生存。 

徹底失望對自己,對女朋友。 

抒發完。


巴打,唔知你同你女朋友儲左幾多

我大佬情況同你差唔多,佢同佢女朋友拍左6年,每個月2個人夾埋儲2萬

儲左5年,今年就樓價一低小小就自己名買咗個嘉湖山莊單位

佢女朋友就同銀行再借左十幾萬攪結婚

所以你唔好灰心,最緊要有個目標比大家


我同女朋友26/25,諗住出年結婚

兩個人加埋搵50鬆d,完全買唔起樓

唯有同我父母傾好賣左宜家呢間搬間大屋我地兩個供 供完變番我地兩個名

租屋=幫人供樓,唔好呀


樓主我同你情況一樣

以家唯有寄望抽居屋,係好撚難中

但買私樓無家幹都唔洗諗

就算兩公婆一齊儲到首期

壓測都未必過,仲有呼吸plan、龍床尺寸都死

好在我地細個已經一齊

23歲個年開始一直抽居屋

抽到中為止


巴打 我試過 我仲要唔止一次 佢仲問我做乜咁唔開心 我答完佢 大家都講唔到野

正正係同你一樣 當時係26 27 隔左3年後

係上個禮拜佢離開左我 佢同我講 以經9年啦 你仲想我等幾耐 我唔細啦 唔係18 19歲啦 我都好傷心



Source:

https://lihkg.com/thread/1066873




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!