掃呢頁CODE去手機

2016年7月10日 星期日

雖然佢掛住打機有少少廢青FEEL 但佢都叫做有層樓, 我唔想冇左佢。 _-,

係咁既佢昨天同朋友打緊onlinegame聽落唔係大問題但係佢已經連續幾日同朋友打機好似當我冇到咁我昨天忍唔住熄佢機隻GAME佢輸左但佢竟然不知悔改仲要係班FD面前話我仲要懶有道理咁話佢係電競,唔係打機比左大大篇文我睇,話我咩都唔識我睇完嬲到係佢班FD面前話分手宜家佢當真咁我應該低聲下氣定吊一吊佢胃口先?雖然佢掛住打機有少少廢青FEEL但佢都叫做有層樓,我唔想冇左佢。約左下星期出黎開心------ ...


係咁既

佢昨天同朋友打緊online game

聽落唔係大問題

但係佢已經連續幾日同朋友打機

好似當我冇到

咁我昨天忍唔住熄佢機

隻GAME佢輸左

但佢竟然不知悔改

仲要係班FD面前話我

仲要懶有道理咁話佢係電競, 唔係打機

比左大大篇文我睇, 話我咩都唔識

我睇完嬲到係佢班FD面前話分手宜家佢當真

咁我應該低聲下氣

定吊一吊佢胃口先?

雖然佢掛住打機有少少廢青FEEL

但佢都叫做有層樓, 我唔想冇左佢。約左下星期出黎 開心

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

抵D ON9港女冇人要! 自己有層樓,仲想男朋友買多層,仲話:「層樓係佢私人財產,男朋友憑咩住?」

是咁的,我讀U時嘅室友近排聯絡返我話自己打算結婚

佢話自己男朋友出黎工作幾年,人工係高過佢嘅,工作能力都唔錯,可以話係有前途

佢本人條件麻麻,樣貌普通,人工普通,但家境唔錯

又未去到大富大貴果d,但爸媽已經幫佢買左樓,唔洗供,可以話人生唔洗為錢煩

咁佢男朋友屋企就係窮d,老豆老母好似都長期住大陸,自己宜家係同人合租

佢話因為男朋友對佢好nice好照顧,所以要結婚

但家庭背景相差有d遠,我室友父母係唔贊同結婚,但又未阻止

我室友話佢男朋友有十幾萬積蓄,男朋友父母可以攞出十幾萬,呢d錢加埋可以做首期買樓

佢男朋友人工夠供樓,但就會過得辛苦d

我話點解唔住你屋企俾你嘅樓?

佢話果層樓係佢私人財產,男朋友憑咩住?

我:哈?但你唔係結婚咩?結婚就係屋企人喎仲分咁清?

佢話男朋友冇出錢梗係唔可以住佢自己嘅樓.........

我本來以為係佢屋企人唔俾男朋友住

但佢話佢爸媽話如果sure咗要結婚,應該係佢地一起住,咁就唔洗煩供樓,話佢好自私

佢話覺得自己冇錯

覺得男人唔應該用女人錢,唔應該住女人樓,就應該攞出錢來俾女人洗

我問佢咁層樓點算?佢話收租lor擺係度

佢話男朋友賺唔到咁多錢都冇資格住咁好..........

同佢食完飯我一時無言以對,

好想同人分享下佢嘅idea卻又搵唔到人

我係認為家庭條件好係應該俾你好好利用嘅,咁樣你可以提高自己生活水平嘅同時,有更高追求

同埋都談婚論嫁如果咁care自己蝕底就搵個有錢人喇

何必為難自己男朋友?

佢話男朋友知道層樓嘅事都同意唔住

今個星期見家長

呢d男人好有骨氣!!!!!!!!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!