掃呢頁CODE去手機

2016年6月23日 星期四

得閒冇事搵泰妹, 估唔到咁就懶曬野! _-,

鍾意個泰妹係做雞嘅點算好?
係香港叫雞識既,我有d鍾意佢,keep住whatsapp同佢保持聯絡,但係有時佢又好似hea覆甘,但係都會回覆我訊息.佢係泰北villagegirl.但係睇左好多鬼佬post都話泰妹信唔過好多呃錢陷阱,我覺得佢nice過d港女多多聲,好好脾氣咁,小弟今年22,錢真係亦唔多,但係真係有點想去泰國見佢.話佢唔鍾意我既原因係因為有時whatsapp好hea覆,我message佢一般答yes/no之類,但 ...


係香港叫雞識既,我有d鍾意佢,

keep住whatsapp同佢保持聯絡,

但係有時佢又好似hea覆甘,但係都會回覆我訊息.

佢係泰北village girl.

但係睇左好多鬼佬post都話泰妹信唔過好多呃錢陷阱,

我覺得佢nice過d港女多多聲,好好脾氣咁,小弟今年22,

錢真係亦唔多,但係真係有點想去泰國見佢.

話佢唔鍾意我既原因係因為有時whatsapp好hea覆,

我message佢一般答yes/no之類,

但佢從來都唔會主動whatsapp我.

話佢可能鍾意我既呢就係我send俾佢既message都一定會有回覆,

同埋我同佢講我自學緊泰文,佢又send返張學中文書既相俾我。

到底佢對我係點呢/????

點樣先知道佢是否鍾意我呢??

點樣先可以追到佢??師兄俾d意見啦,thanks

我而家知道條泰妹有個泰仔boyfriend,請問點先可以追條泰妹返來啊??

唉好傷心而家,我唸住8月份去我泰妹泰國鄉下搵佢,點算呢??有冇得同條泰仔fight過????

可唔可以俾d實際d既方案俾我啊??我真係想去佢鄉下搶返佢返來,

我仲後生唔試過真係唔心熄,唔想有遺憾.


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!