掃呢頁CODE去手機

2016年5月17日 星期二

傻的嗎!上星期紅雨個90後打黎問我使唔使返工. . . _-,

我公司平時就返8點半收5點半我搭一程小巴就返到公司,所以平時8點出門口咁頭先岩岩7點7掛紅雨,驚多人排隊咪早d落去排隊囉點知早左返到公司一返到公司,就有電話打黎一聽,原來係公司個90後把聲,心諗應該都唔係好野果然,佢打黎問紅雨使唔使返工(我心諗,你冇事先睇公司regulation嫁咩)我問佢係邊,佢話重係屋企我即刻屌柒佢:「依家請你返黎係返工定返學呀,總之8點半見唔到人就等收warning」依家重 ...


我公司平時就返8點半收5點半

我搭一程小巴就返到公司,所以平時8點出門口

咁頭先岩岩7點7掛紅雨,驚多人排隊咪早d落去排隊囉

點知早左返到公司

一返到公司,就有電話打黎

一聽,原來係公司個90後把聲,心諗應該都唔係好野

果然,佢打黎問紅雨使唔使返工(我心諗,你冇事先睇公司regulation嫁咩

)

我問佢係邊,佢話重係屋企

我即刻屌柒佢:「依家請你返黎係返工定返學呀,總之8點半見唔到人就等收warning」

依家重差幾分鐘就8點半,重未見人

網民回應:後生仔唔知好撚出奇呀? 屌你老母!

網民回應:又係蠢左小小既

網民回應:今次又真係戇鳩左d

就算唔知都可以上勞工處睇啦

網民回應:又強調90後

網民回應:得啦知道90前冇on9野啦

網民回應:大大份regulation擺係公司

重要入職果陣放埋係佢台面比佢睇

重使唔使幫佢整份note呀

網民回應:本身想入黎屌柒你,玩90後要玩到幾時

不過見你咁俾心機,打咁多字,放過你啦

網民回應:點解乜柒都要jar住90後

香港咁大實會有on9架啦

網民回應:問番佢

紅雨公司係咪唔洗出糧俾佢

網民回應:8點3重係屋企打返黎就on9啦

邊返邊打,confirm唔使返唔得咪掉頭囉


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!