掃呢頁CODE去手機

2016年5月11日 星期三

20歲,讀中5, 英文唔好...所以搵個補習老師! _-,

我今年20歲,讀緊中五。本身因為好遲先由內地落黎讀書,同埋英文唔好,所以黎到讀書時被派到去比較低既年級,搞到20歲仲係中五。因為下年要考DSE,所以阿媽請左個補習老師幫我補英文。第一堂上到黎先知,原來個老師仲讀緊大學,都係20歲,我叫佢做S。我單親,平時阿媽都係忙做野,但因為第一堂,所以佢都返黎睇下S乜料子。S教得好好,就算我英文咁屎都覺得好明同埋學到好多野,於是阿媽都好放心,繼續忙佢既工作。可能 ...


我今年20歲,讀緊中五。本身因為好遲先由內地落黎讀書,同埋英文唔好,所以黎到讀書時被派到去比較低既年級,搞到20歲仲係中五。因為下年要考DSE,所以阿媽請左個補習老師幫我補英文。第一堂上到黎先知,原來個老師仲讀緊大學,都係20歲,我叫佢做S。

我單親,平時阿媽都係忙做野,但因為第一堂,所以佢都返黎睇下S乜料子。S教得好好,就算我英文咁屎都覺得好明同埋學到好多野,於是阿媽都好放心,繼續忙佢既工作。可能因為咁,第二三四堂之後,S都會主動同我傾下閒計,最後大家變到好熟,落堂都成日傾whatsapp。

大概兩星期前,我地既對話開始越黎越曖昧,然後係補習果陣,我忍唔住錫左S一啖,佢冇避,第二第三啖都冇避,就係果次我同佢搞左。之後果幾堂,S都話腸胃唔舒服,向我阿媽請假。我Whatsapp佢佢都反應好冷淡,有冇人話我知咩事?我做左咩搞到佢咁冷淡,好似變左第二個人咁?

----------------------------------------------------------------

有補習天王在網上炫耀,學生使用其補習社出售的「全攻型收音機」應考聆聽試戰無不勝,其實這部售228元的收音機,是在淘寶僅售數十元的國產貨,根本不能幹擾其他收音機。

英文科補習天后June Leung梁賀琪說,學生打擾敵戰古已有之,尖子亦然,為入大學,功利地補習很正常,因此補習生意唔憂做;不靠補習升讀中大的學民思潮發言人張秀賢則指,補習天王宣傳鋪天蓋地,令學生誤以為不補習會蝕底。教學相長,在補習社也成為上市公司的年代,是銀貨兩訖的一盤大生意;補習英文的學生,應該先惡補常識,花200多元買一部無用之用的收音機,這一課,學到了甚麼?

記者:倪清江 姚國雄

記:《蘋果》記者

張:張秀賢

名校學生:出現知識貧富懸殊

公開試考生頻投訴考聆聽試時接收受到干擾,不少指向附近有人用附有可拉出天線的收音機,他們稱這類為「全攻型收音機」。

記:去年應考中文和英文聆聽試時,你用哪種收音機?

張:都係用有天線嘅,因為驚咗隔籬會用「全攻型收音機」。係大陸貨,40幾蚊就買到,冇影響前後左右嘅考生,嗰時唔係諗去攻擊人,只係諗防守。范浩揚賣嗰部擺明係大陸貨,成日見到,一鬆手就會走台。咁都有人肯買,反映學生對公開試恐懼。

現在幾乎所有補習導師,不論資深或新畢業大學生,也被稱為補習天王,更甚以型男美女作招徠。范浩揚常有負面新聞,但仍有大批學生報其課程,這次他高價推售全攻型收音機,也一早沽清。

記:為何學生會信服補習天王?

張:


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!