掃呢頁CODE去手機

2023年9月22日 星期五

林作召開記者會 已結束虛擬資產業務,拘留期間曾「認真思考人生」 #林作

JPEX的疑似詐騙案近日引起社會大眾的關注,林作於今日在家中召開記者會,直指「我只係希望更多人睇到今時今刻嘅我誠懇地出嚟面對大家,一個有擔當嘅人。」林 ...






JPEX 的疑似詐騙案近日引起社會大眾的關注,林作於今日在家中召開記者會,直指「我只係希望更多人睇到今時今刻嘅我誠懇地出嚟面對大家,一個有擔當嘅人。」



林作先前開設加密貨幣交換店 OTC ,在個星期多後就因 JPEX 案而被捕,接受超過 10 小時審查。日前被釋放後,林作於 (22日) 3 點在自家住所召開記者會。林作在記者會上宣讀了預先準備的講稿,之後接受記者提問。「呢件唔係一件小事,平時嬉皮笑臉嘅我,喺呢一刻都十分嚴肅。」 當被問及財政困難時,他回應是「我諗呢個唔係案情問題,而係感觀問題。我唔希望大家感覺我財政狀況係點樣,只係我知道有好多好苦惱,我都好苦惱。就算以前天天跌落來當被冚,我都係好苦惱。」



他表示已於前日終止於中環「林作炒幣」的辦公室租約,所有相關業務亦已終止。至於他是否 JPEX 合夥人,或者是否早已知道事件是騙局、損失金額等問題,林作稱在查詢法律意見後,選擇不對案情相關的任何方面作出評論而拒絕回應。有記者問到他在拘留所的感受如何,他回答:「係一個思考人生嘅好時候。」他強調會在法律容許下盡自己能力協助受影響人士:「我會做啲嘢嘅,但係咩呢,呢刻係太早去講。」,表示自己將會配合並協助執法機構的調查,直至真相大白,並希望此事件能儘快解決。



記者會持續大約半小時,完結後 林作便退席離開訪問區。

資料來源 :HK01

最新影片




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://unwire.hk
鍾意就快D Share啦!