掃呢頁CODE去手機

2019年9月17日 星期二

楊岳橋消防記者會懶人包 開記招前擅改記錄 _-,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...










1. 官方現埸紀錄分別於九月三日及十日凌晨被更改。

a. 絕大部份記錄現場有 7 位傷者的條目,都在 9 月 3 日曾作更改。

b. 至於荔枝角站事件,記錄中所有9月10日修改的條目,全是關於警方將傷者運送至荔枝角站的決定,與事發日相距達一星期。

(疑點:巧合地,九月三日及十日是政府聯合及消防記者會日子。)

2. 再次肯定當日曾點算多次,現場有六名嚴重紅色傷者。

(當晚所有現場紀錄都顯示有 9 或 10 位傷者(6R 2Y 2G),現埸有十多名消防員及救護人員。)

*入面三名消防表示當時接報二級火到場,去到發現並非火警,所以佢地手頭上既急救物資唔足夠應付7或10名份者,在場既消防人員能夠做既就係安撫及數人數,並有唔止一位亦唔止一次數到9或10名傷者*

(疑點:講咗好多次,三個紅色傷者唔見咗。)

3. 留下的記錄(刪改後)可以見到傷者性別及受傷情況等細節。

既然如此,「刪改」的3R紅色傷者亦應有細節紀錄。

(疑點:3R紅色傷者的紀錄消失? 如果可以比較資料,根本可以排除數錯降級。)

4. 00:36至01:02,當中關鍵三十分鐘的紀錄空白。

可能性:現場既無上報,控制中心亦無跟進現場情況 / 消防員表示不尋常。

(疑點:現場發生咩事 ? 點解冇紀錄 ?)














來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!