掃呢頁CODE去手機

2019年9月17日 星期二

【成功需苦幹】25歲擁有五層物... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








還記得上年曾經有唔少報導出街,指一位25歲私影曾上游靠自己做兼職買了五個物業,市值過千萬,報導一出,即時引起不少討論,甚至被人起底買樓「全靠被幹」,還有多條聲帶流出,受訪時曾聲稱有大陸「金主」以港幣10萬要「照顧她」,雖然她心中覺得不妥,但金額也讓她沖昏頭腦,事後讓她相當後悔。(連結)

最近這位力爭上游的曾上游拍了一條四分鐘長的撐警片,片段中,曾上游的用字和語句都非常激進,例如-「其實我真係好憎班示威者」、「我覺得香港警察已經好溫柔」、「一槍二槍射死你班死人曱甴」、「一個二個乞米啦曱甴」以及「其實香港真心唔鍾意你班曱甴」等字句。結果被網民瘋狂舉報,自己的專頁更被 Facebook 封鎖,只有一分鐘的 IG 版本。

撐警文字版:

「好憎班示威者,好憎佢哋點解要個個星期都要喺到搞示威,你哋口口聲聲話啲警察濫權,但其實你哋有無諗過,你哋唔係和平表達訴求,你哋係用一個好暴力嘅方法,例如係掟磚,破壞公物啦,走去掟汽油彈啦,縱火啦,其實呢啲係會危害到社會安全,所以我覺得香港啲警察去執法拘捕啲示威者好合理。」

「香港警察已經非常之溫柔,你哋口口聲聲話追求民主,歐美國家聲稱好民主啊,你哋試下唔好喺香港示威,睇下嗰邊嘅警察點樣對你哋⋯⋯我相信個邊警察唔係放催淚彈咁簡單,佢哋會⋯⋯射真槍,射真子彈,射瓜你哋班死人曱甴!」

「呢班示威者唔可以代表香港嘅主流意見,佢哋多數都係讀緊書、唔洗做嘢、靠屋企人養嘅青年人,但其實大部份嘅香港人,佢哋只係想安居樂業,搵到兩餐飯食,搵到錢去供樓,供養屋企人,你哋無野做唔緊要,但係你哋唔好阻住香港人搵食,我有時星期六日出去油尖旺,我見到原本係好旺嘅時段,但係無人消費,一個二個剩係掛住示威,其實我見到個啲鋪頭真無覺得好心痛,佢哋一個月要交成十幾廿萬租,無咗咁多營業額,等執笠香港好快就會有失業潮。」

「你哋班示威者,你哋啲父母如果失業嘅話,邊個養你哋啊?一個二個乞米啦曱甴!所以其實我覺得呢班示威者咁不滿香港政府,香港呢個情況,不滿香港係中國一部份,其實我非常之建議你哋移民去歐美國家囉!如果移民唔到嘅話,你哋話香港應該學烏克蘭嘛,你哋就去烏克蘭女嘅過去⋯⋯賣子官囉,唔該你哋唔好再喺香港搞示威,其實香港真心唔歡迎你班曱甴講完!」

IG 一分鐘版本: (4分鐘版本被 Facebook 删去)




相關新聞:



【成功需苦幹】加一千玩具都要接 曾上游接客錄音全流出 (有片)



5層樓PTGF: 曾上游全裸私影相流出



【有錄音】私影模護士仔,原來係 PTGF!$8000無限Q



25歲俏護士曾上游Charlotte丁圖


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!