掃呢頁CODE去手機

2019年4月13日 星期六

【共鳴】平日見佢機不離手 ... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










有網民日前在 LIHKG 發文指其朋友長期手機不離手,手機遊戲已成其生命一部分,惟近日二人搭地鐵時震驚地發現對方竟收起電話,一問之下,樓主笑言領悟出《尋晚我終於領悟到,世事真係無絕對》這個道理 … 這則帖文引起大批網民共鳴,很多網民認同,已累積達7600個正評,成為網上熱話。

原文:

以下係真人真事真實對話,吹水死全家。

我有個朋友,平時部電話都係絕不離手,每次見到佢都一定係打緊機,係一定。

由於佢行業關係,平時好多時間要kill,由幾年前開始,電話game 已經成為佢生命一部分,

無論返工、食飯、痾屎、甚至屌閪,我相信佢都係玩緊電話。

乜野傳說對決呀、PokemonGo呀、怪物彈珠呀、PAD呀、石器時代呀全部玩齊。

尋日我同佢搭地鐵,由觀塘出發去油麻地,見到佢果陣佢當然就係玩電話,

但一上車就見佢收埋左部電話,一路都冇拎過出黎,一眼都冇望過。

「嘩,你食左屎呀?你好驚地鐵又炒車呀?洗唔洗咁專心連電話都唔玩呀」

「唔係」

「下,你電話壞左?」

「唔係」



「咁點解唔玩?」

「因為我用CSL,都收唔撚到,玩條撚咩!仲有成年先完約呀屌你老母」

所以,依個世界冇野係放唔低,冇野係絕對。

BTW

CSL 我屌你老母!




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!