掃呢頁CODE去手機

2019年1月1日 星期二

【多圖】底底玩失蹤!「AA最強美腿」橋本有菜同人展神Cos《GANTZ》巴打:J到X盡人亡! _-,

【多圖】底底玩失蹤!「AA最強美腿」橋本有菜同人展神Cos《GANTZ》巴打:J到X盡人亡!
【多圖】底底玩失蹤!「AA最強美腿」橋本有菜同人展神Cos《GANTZ》巴打:J到X盡人亡!還有數個星期,2018就正式結束,每逢年底日本就有各式各樣 ...


【多圖】底底玩失蹤!「AA最強美腿」橋本有菜同人展神Cos《GANTZ》巴打:J到X盡人亡!



還有數個星期,2018就正式結束,每逢年底日本就有各式各樣的活動,其中一個便是最受全日本男性歡迎活動18+的限制級同人販賣會「Cosholic」,就會在12月30日舉行,而向來有「AA界最強美腿」之稱的橋本有菜,繼去年後,今年繼續參加,早前還上載數張照片至個人社交平台。



「Cosholic」日本18+次文化活動

「Cosholic」即是與Cos有關的同人活動,是以最大的尺度及極限級Cosplay作為賣點,屬於日本限制級的次文化活動,雖然如此,但仍吸引到世界各地不少Coser參與,由於尺度極大,所以只限18歲或以上的人士進場。





橋本有菜再次宣告參加「Cosholic」

有著「AA界最強美腿」之稱的橋本有菜去年亦有參與「Cosholic」活動,由於大受歡迎,今年橋本再接再厲,早前便已在網上個人社交平台上宣布將會參與年底的「Cosholic」活動,隨後更一連上載兩輯相片,網友看後即讚。





看到這對紅白色「絕對領域」的長襪,相信大家都不陌生,正是《艦隊Collection》的島風,風格,橋本有菜的服飾雖然較島風的短了些,但顏值和身材絕對不輸,另更有一種甜美感。



橋本有菜
艦隊Collection


第二輯相則是大熱動漫《GANTZ殺戮都市》的角色造形,大家很少看到橋本該個打扮,所以會有種新鮮感覺,而她穿上這套服飾,整個身材比例完全表露無遺,效果更為突出。



橋本有菜

GANTZ殺戮都市






膠通消息來源:新Monday

其他膠文:

網友票選日本靚女謎片女優 巴打:靚到根本唔使拍謎片

其實肥仔諗極都唔明,點解有咁多謎片嘅女優本身個樣已經好靚,甚至係可以直接去做藝人。但係點解都係選擇下海條路呢?下面就有一班巴打們認為嘅靚到爆女優,排名不分先後。

網友票選日本靚女謎片女優 巴打:靚到根本唔使拍謎片

第一位入圍嘅有G奶藤浦惠,喺2009年下海但喺上年決定引退。佢仲話今次引退可能以後都唔會再返嚟,當時令到唔少粉絲傷心!

睇嚟真係有好多巴打鍾意睇佢嘅作品喎!

第二位喺橋本有菜,年僅21歲嘅佢擁有9頭身。雖然出道2年咁短時間,但喺都有唔少巴打鐘意佢。

第三位喺伊東ちなみ,咁少巴打都鐘意佢嘅長腿。肥仔都覺得佢嘅上圍如果升一級就完美!

第四位喺瀬奈まお,巴打讚佢又白又大波又靚女。睇嚟有好多巴打都幾支持佢喎!

第五位喺桃瀬友梨奈,擁有童顏H奶。可惜佢短短出道咗3年就引退。

其他巴打選出嘅女優有

膠通消息來源:連登



你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!