掃呢頁CODE去手機

2018年7月16日 星期一

香港「正妹」Youtuber直播洗澡...網民:點解要邊捽邊叫? _-,正妹,

香港「正妹」Youtuber直播洗澡...網民:點解要邊捽邊叫?
正如標題所言,呢到真係有香港女youtuber拍自己邊呻吟邊沖涼,表情的確誘惑嘅,但花生佬不了!花生佬講嘅係Catgirl!冇計花生佬自己被逼要睇,好 ...


正如標題所言,呢到真係有香港女youtuber拍自己邊呻吟邊沖涼,表情的確誘惑嘅,但花生佬不了!

花生佬講嘅係Catgirl!冇計花生佬自己被逼要睇,好似連登巴打咁講:不能只有我見到! 所以大家一齊享下福喇要。

香港「正妹」Youtuber直播洗澡...網民:點解要邊捽邊叫?

你老虎,其實就好似標題咁講,catgirl就拍埋啲邊呻吟邊沖涼嘅嘔心片。

咁花生佬焗住要望,冇理由大家可以倖免嘅。

以下俾想挑戰自己嘅巴打勇士去睇。

中伏嘅點只你同我,連登上面大把巴打都中伏。you are not alone man.

佢地冇喇喇被逼睇嘔心圖緊係會反擊。

檢舉投訴係基本喇,不過都係覺得俾人強完咁。

大家都好後悔點解明知9成9都有伏,都係腦沖咗入黎。

不能只有我看見!

又有KOL直播出事網友:你沖涼唔記得關鏡頭呀!

依家唔少軟體都有直播功能,好多KOL同直播主都會利用依啲功能去同Fans互動。但就因為係直播,所以出咗街就冇得返轉頭。台灣女直播主元元(Sandy)同西班牙體育記者艾琳,都曾因為沖涼嗰時唔小心,將自己裸體直播出咗去!!肥仔黎提提大家:直播嗰時要小心周圍嘅鏡(反射到啲唔見得人嘅嘢)。

內容未完結,請點擊「第2頁」繼續瀏覽。


鍾意就快D Share啦!