掃呢頁CODE去手機

2017年8月1日 星期二

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!佢絕對系黑暗廚藝界嘅精英 _-,

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!
小弟由於太深愛我條女,決定要同女朋友同居!BB話要煮飯俾我食,當時我聽到嘅時候,系幾咁感動...點知...↓↓↓當我見到依味「七彩烏冬」之後,我突然間 ...


小弟由於太深愛我條女,決定要同女朋友同居!

BB話要煮飯俾我食,

當時我聽到嘅時候,系幾咁感動...

點知...

↓↓↓

當我見到依味「七彩烏冬」之後,我突然間覺得我哋同居得太快,系有D後悔!

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

我好奇咁問佢:BB,D顏色點嚟咖?

BB好開心咁話:

「我用顏料染咖,系咪好叻叻豬呢」

我吞咗一啖口水,當時我嘅心真系碎撚咗,不得不承認BB系好有創意,但佢老味啊,D顏料真系可以食得落肚?

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

BB話依個只系第一道菜,仲有下一味

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

雞翼姐,點解你都可以煎到燶嗮咖...

「咖喱手指餅」

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

大家睇下,D手指餅仲幾咁生猛,但其實我當時懷疑嘅系,D咖喱真系咖喱?唔會系其他顏料又或者系....疴出嚟嘅?

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

水餃!水餃!水餃!!!

你有無考慮過餃子嘅感受,人地系單身一隻只咖!

唔系合體咖!!!

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

到咗第二日....

我同BB講不如我地食得健康D啦,唔需要咁重口味咖

點知..

整咗味...「冚家橙抄豆」

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

佢話D橙味可以帶出豆嘅甜

又健康,顏色又好睇...

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

後來BB仲話煮咗面...

都系果句啦,想見多你幾面咁話...

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!

自從同條女同居之後,小弟我日日生不如死!


鍾意就快D Share啦!