掃呢頁CODE去手機

2016年7月25日 星期一

女朋友痴Q左線! 成千鳩幾蚊買張飛睇bigbang演唱會... _-,

[sosad]
你老未首首歌黎黎去去都係個幾粒音佢地係到wewewawa咁樣又一首最搞笑係又會有一班人去睇佢地演唱會一齊係到勁叫真係唔撚明你又唔明佢唱乜首歌啲音又不停重複有乜好聽??我都唔識日文又聽日文歌喂大佬日文本身咁好聽你韓文一舊舊咁又係講黎講去都係個幾粒音最傻的嗎就係啲飛貴到HiHi人地五月天出道咁耐張飛都未洗去到1000Hi你幾條後生泡菜仔賣飛成千蚊一張憑咩?好啦你有錢我唔怪你去到Hi你老未個演唱會唔撚係 ...


你老未首首歌黎黎去去都係個幾粒音

佢地係到we we wa wa 咁樣又一首

最搞笑係又會有一班人去睇佢地演唱會一齊係到勁叫

真係唔撚明 你又唔明佢唱乜 首歌啲音又不停重複 有乜好聽??

我都唔識日文又聽日文歌

喂大佬 日文本身咁好聽 你韓文一舊舊咁 又係講黎講去都係個幾粒音

最傻的嗎就係啲飛貴到Hi Hi

人地五月天出道咁耐 張飛都未洗去到1000

Hi 你幾條後生泡菜仔賣飛成千蚊一張

憑咩?

好啦你有錢我唔怪你

去到 Hi 你老未 個演唱會唔撚係聽佢地唱歌嘅

啲死港女叫聲加加埋埋仲嘈撚過隊bigbang

真係會幾日聽唔撚到野

到時係演唱會性失聰

個個尖叫到一個地步 撚聽到斑韓仔唱乜勁咩

去聽bigbang演唱會嘅真係傻的嗎

:o)

-------------------------------------------------------------------------------------

代購Big Bang演唱會門票 60人被騙30萬

女朋友痴Q左線! 成千鳩幾蚊買張飛睇bigbang演唱會...

韓國組合BigBang演唱會「一票難求」,有人在網際網路社交平台聲稱有該組合韓國門票,可為粉絲搶購,每張門票740元及收取代購費980元,但仍吸引不少人「隔山買票」,結果有60人受騙,被騙金額達30萬元。

警方新界北總區重案組接獲舉報後展開調查,發現今年1月及2 月期間,有人在網際網路社交平台張貼可為BigBang粉絲購買3月4 至6日的演唱會門票,騙徒沒有展示實體的演唱會門票,反以演唱會海報及照片作招徠。

女朋友痴Q左線! 成千鳩幾蚊買張飛睇bigbang演唱會...

由於門票要收取代購費,較一 般價錢高,令人容易信以為真,而且騙徒亦會借意催速受害人,以「一票難求」、「數量有限」等,令受害人未能心思熟慮急於買票,按騙徒指示將錢存入一個指定戶口。

受害人入錢後但騙徒卻以不同手法拖延,又聲稱門票是內部認購,所以沒有這麼快取得,並要求受害人親身到韓國,相約在明洞、韓國地鐵站取票,但事後騙徒均沒有出現。

警方表示,約有54名受害者曾到韓國,有受害人在演唱會結束後,才知受騙。

女朋友痴Q左線! 成千鳩幾蚊買張飛睇bigbang演唱會...

警方是在3月7 日接獲投訴人報案,其後發現報案人數增加,至今已有60人,年齡介乎15至43歲,包括學生、文員和主婦等,涉1男59女,當中除55人是香港居民,其餘還有澳門、台灣、內地及馬來西亞等。

警方經調查後,今日成功拘捕1男2女,年齡由21至23歲。被捕人士的職業分別為文職人員、導遊及店舖商人。警方表示,案件仍在調查中,不排除稍後有更多人被捕,或更多人受害人報案。

警方呼籲市民從網上購買演唱會門票時作以下考慮:

1. 停一停,想一想:「如此難購買到的演唱會門票,竟可在非官方渠道以一個吸引的價錢購得?」

2. 嘗試核實賣家的身份,例如向相熟的歌迷會查詢

3. 在未能確定賣家的身份前,千萬不要因被對方催促:「唔買就無、好多人賣」,而將錢存入對方戶口。

4. 宜進行當面交收,一手交錢,一手取票。

5. 選用可靠的交易平台,一旦發現交易有可疑,就要停止,並聯絡警方。


來源 source: http://ww.happies.news
鍾意就快D Share啦!