掃呢頁CODE去手機

2016年7月25日 星期一

有冇人覺得, 係公廁屙尿,係男人既試煉!!!!! _-,

各位巴絲,要知道一個男人嫁唔嫁得過。好簡單,睇佢屙尿就得!一個男人最緊要係咩?無錯!就係霸氣同自信!而屙尿就係男人展現霸氣既時候!!!如果你偷睇你條仔去交水費,你見到你條仔屙尿施施縮縮,頭DUPDUP屙尿聲好似小橋流水咁,屙完仲要有幾滴尿滴係地板上便。我話你聽,你可以飛左佢。點解?因為佢係一隻無毛既雄獅,一隻無牙老虎!所謂好男人-一腎二腰三賓州一個健康既腎係唔會令佢屙尿滴下滴下;一條健碩熊腰更唔會 ...


?????, ?????????????????

各位巴絲,要知道一個男人嫁唔嫁得過。

好簡單,睇佢屙尿就得!

一個男人最緊要係咩?

無錯!就係霸氣同自信!

而屙尿就係男人展現霸氣既時候!!!

如果你偷睇你條仔去交水費,

你見到你條仔屙尿施施縮縮,頭DUP DUP

屙尿聲好似小橋流水咁,

屙完仲要有幾滴尿滴係地板上便。

我話你聽,你可以飛左佢。

點解?因為佢係一隻無毛既雄獅,一隻無牙老虎!

所謂好男人 - 一腎二腰三賓州

一個健康既腎係唔會令佢屙尿滴下滴下;

一條健碩熊腰更唔會令人施施縮縮無腰骨;

一碌雄壯賓州絕唔會令自己兄弟抬唔起頭,搞到佢咁無自信!

所以如果你條仔咁岩係呢啲,最好就早走早著,

但如果真係好愛佢既,

就煲多啲虎鞭牛鞭比佢當水飲,

帶佢去做GYM!多啲關懷下佢,

係咁讚佢J大!催眠佢!

慢慢建立佢既自信同霸氣。

但係呢啲都只係靠後天既培訓,絕不能成大器。

真正既霸者又會係點呢?

早前我係廁所見到有位巴打屙尿,

佢一入門口就即刻乾淨利落咁除左條褲,得番條孖煙通,

再大叫:「我砌!!!!!」好似係戰場叫陣咁,驚死無人知佢係度咁。

我心諗「呢條友應該有啲料到。」然而佢隨即抽出賓州,昂首挺胸咁屙尿。

就咁睇條撚,應該有15CM,不愧係高登仔。

不消半響,尿柱噴灑而出,其尿柱雄渾有勁,呈完美既直線。

尿兜都比佢射到發出「沙沙」的呻吟聲,

更加唔會有尿滴係地下。

再睇埋佢搖柱,佢一搖,即刻怪風四起,發出「發發」聲。

屎坑公都拍爛手掌,大聲叫好。有好多人手都無洗就即刻拍佢膊頭,

問佢點練,仲拜師做徒弟。

我笑而不語,估唔到鳥林仲有人材。

不過,強中自有強中撚,一J還有一J粗!

我見到啲後輩咁得戚,一定要露下兩雀,袋錢入佢袋。

我專登走埋個巴打隔離個尿兜,

責左個A字馬,丹田蓄勁,運血去巨陽穴。

連拉鏈都唔洗拉,七尺巨棍衝破褲頭應聲而出,仲彷彿傳出龍嘯。

隔離拜緊師既人亦比我嚇左一嚇,即刻唔理個後生仔走黎圍觀,

愈多人圍觀,我條巨龍就愈起勁。

真正既高手!屙尿係唔洗用手拓住,更加可以自由調校角度。

所以我雙手垂低,扯直巨龍校炮,姿勢就好似C朗射罰球咁。

霸氣盡現!!!!!

我校好角度,就係我發炮之際即刻跳起,

強大既尿柱同時噴射而出,尿柱既反作用力就好似火箭咁,

將我推到飛起,我馬上張開雙手,黎一個大鵬展翅!

順勢就咁飛左去公廁門口。班友嚇到下巴都跌埋落地下,

食哂我啲尿都毫無反應。

而頭先個後生仔連褲都無休,著住條孖煙通跪係度大叫:

「鳥林至尊!鳥林至尊呀!!!!!」

我無理到佢,頭也不回咁BANG門走。

唔知有無巴打功力仲勁過我呢?有既不妨露下兩雀。

(絲打唔洗PM我,PM已滿)


來源 source: http://ww.happies.news
鍾意就快D Share啦!