掃呢頁CODE去手機

2016年5月5日 星期四

24歲仲係樓下間唐記賣包個一刻, 我明白窮肥蠢醜既女人真係輸曬... _-,

一路以來都係肥妺仔既我,由細畀人笑到大細細個唔識野,唔知讀書對我依種肥又醜又竆既女仔係好重要結果考會考考得麻麻,得嗰十零分,自然升唔到大學其他考得差過我既同學,因為屋企有錢可以送去外國讀書係呢一刻,我明白原來考得好過其他同學小小係冇用因為窮既關係,屋企單親,呀媽有長期病患我咁就出咗社會做野我乜都唔識,英文又差,生得又肥又醜接連見咗幾份工最後都冇迴音最後我竟然喺屋企樓下既包點店賣包嗰一刻,我好憎自己 ...


24?????????????, ??????????????...

一路以來都係肥妺仔既我,由細畀人笑到大

細細個唔識野,唔知讀書對我依種肥又醜又竆既女仔係好重要結果考會考考得麻麻,得嗰十零分

,自然升唔到大學其他考得差過我既同學,因為屋企有錢可以送去外國讀書係呢一刻,

我明白原來考得好過其他同學小小係冇用因為窮既關係,屋企單親,呀媽有長期病患我咁就出咗社會做野我乜都唔識,

英文又差,生得又肥又醜接連見咗幾份工最後都冇迴音最後我竟然喺屋企樓下既包點店賣包嗰一刻,

我好憎自己,好憎自己咁冇用,咁冇出色折墮到要係屋企賣包

日日都畀同學、熟人、鄰居見到我返份咁既工啲客人可以因為幾蚊既包鬧我每日好辛苦咁做野,

但到頭來只得一萬蚊既人工但因為窮,因為生計,我因為冇得簡,我只好做落去我24歲人,

一直都單身因為外表唔吸引,有幾次我重以為同男仔有機會我就鼓起勇氣咁同人表白但結果都係畀人請食檸檬

甚至畀人笑話唔鍾意食豬排

經常嗰幾次既經驗,我都知冇乜人會鍾意我依個肥妹仔

我唯有沉醉偶像劇、動漫、愛情小說,搵到被愛既感覺

有時我真係好羨慕啲女主角

點解可以咁靚,可以咁可愛,或者係呢啲人先值得被愛

最近我決定辭咗樓下份工決定搵份新工,過新既生活點知好景不常,正當我好積極咁搵工點知份份都唔請我,唔係話我冇經驗,一係叫我等消息我好灰心,原來我呢幾年賣包既經驗係冇用幫唔到我做我想做既工就係咁,我失業咗3個月我真係乜都輸啦


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!