掃呢頁CODE去手機

2023年12月6日 星期三

【MCU】Kevin Feige否認Iron Man回歸傳聞:我們將永遠保留那個時刻 #Iron Man

隨住MCU電影接連失利,上月有傳Marvel計劃召回6位初代復仇者回歸救場,期望藉此一洗頹勢,引起網民熱烈討論。不過,MarvelStudios總裁K ...




隨住MCU電影接連失利,上月有傳Marvel計劃召回6位初代復仇者回歸救場,期望藉此一洗頹勢,引起網民熱烈討論。不過,Marvel Studios總裁Kevin Feige日前接受訪問時就否認傳聞,強調Iron Man絕對唔會「翻生」。



近日Kevin Feige接受《Vanity Fair》雜誌訪問時明確否認Iron Man回歸傳聞:「我哋將會保留嗰個moment(意指Iron Man壯烈犧牲一幕),唔會再觸及嗰一刻。為實現嗰個moment,我哋付出咗好多年努力,所以我哋永遠唔會想用任何神奇嘅方式扭轉過來。」而執導過多部MCU電影嘅Joe Russo亦表示,當年拍攝完《Avengers: Endgame》之後,大家都含淚告別Iron Man呢個角色,就算事後想搵Robert Downey Jr.補拍最後一句對白,佢都非常掙扎,因為「回歸」對佢嚟講係一件好難嘅事。



至於另一位人氣角色「美國隊長」有冇機會回歸,Chris Evans早前就喺清淡節目《The View》表示:「我成日都睇到類似嘅報導,每隔幾個月就有傳聞話Robert Downey Jr.、Chris Hemsworth、Scarlett Johansson會回歸,但實情係從來冇人同我討論過回歸嘅事。不過,我唔會將說話講死(Never say never),我非常重視呢個角色,而且對我嚟講係非常珍貴,所以我只會喺一切都係完美嘅情況下回歸。」



資料來源:Vanity Fairyahoo

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!