掃呢頁CODE去手機

2023年10月26日 星期四

【影視】「他們深愛對方!」導演爆Ryan Reynolds、Hugh Jackman《死侍3》中「爭做下把」 #死侍

RyanReynolds及HughJackman兩位好友於現實中嘅互動可謂「基情無限」,而二人於拍攝中嘅《Deadpool3》中似乎亦繼續「恩愛」。《 ...




Ryan Reynolds及Hugh Jackman兩位好友於現實中嘅互動可謂「基情無限」,而二人於拍攝中嘅《Deadpool 3》中似乎亦繼續「恩愛」。《Deadpool》系列導演Shawn Levy近日接受訪問時,就表示二人因為「深愛對方」,所以於《Deadpool 3》不停希望自己嘅角色輸畀對方,而非好似當年Vin Diesel及Dwayne Johnson拍攝《Fast 8》咁要求「永遠打和」。

Shawn Levy日前登上《The Jess Cagle Show》接受視像訪問,期間節目主持人Julia Cunningham就問到佢點樣處理Ryan Reynolds以及Hugh Jackman兩位巨星於《Deadpool 3》嘅角色高低問題,並引用當年Vin Diesel及Dwayne Johnson拍攝《Fast 8》時,於合約上就寫明二人「咁高咁大」,結果二人於電影中「打咗20分鐘都係打和,睇到人一頭霧水」。

Shawn Levy就回答:「點解我咁鍾意Ryan及Hugh,係因為佢哋兩個都係非常平易近人、善良大方嘅人。而對我黎講,拍攝《Deadpool 3》最幸運嘅,就係佢哋深愛著對方。Hugh係Ryan嘅狂粉,而Ryan深知搵到Wolverine共演嘅機會難得,所以兩個人都不停搵方法捧對方個角色贏。而Ryan作為編劇及製作人之一,總是驚訝地想Deadpool輸。佢總係以『點樣令故事變得更好』嘅角度出發,而唔係『佢打我幾多拳我就就要打返佢幾多拳』。而作為觀眾,能夠見到一次過見到兩位巨星,以佢哋最經典嘅角色出演,係非常美妙嘅事。」

另外節目主持人Jess Cagle亦單刀直入地問Taylor Swift是否會出演《Deadpool 3》。而Shawn Levy就笑言:「我鍾意大家對選角嘅傳聞越吹越大,咁我就唔使真係去答邊啲係真嘅,邊啲係大家嘅幻想。所以目前我會好老土地對所有選角傳聞回答『無可奉告』。」不過隨住兩位主持人進一步追問,Shawn Levy最後都稍為鬆口:「好多網上傳聞係完全錯嘅,但有啲係真嘅。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!