掃呢頁CODE去手機

2019年11月20日 星期三

張致恒太太再次有喜 承諾會好好照顧家庭做好老公 _-,張致恒,

張致恒宣佈與未婚妻雯雯奉子成婚後,就爆出「一腳踏五船」及欠錢不還等醜聞,不過未婚妻雯雯仍然多次在網上公開支持張致恒,更為他誕下一子「天寶」,張致恒亦稱 ...




張致恒宣佈與未婚妻雯雯奉子成婚後,就爆出「一腳踏五船」及欠錢不還等醜聞,不過未婚妻雯雯仍然多次在網上公開支持張致恒,更為他誕下一子「天寶」,張致恒亦稱以後會做個好爸爸。

「張致恒」的圖片搜尋結果



轉眼間「天寶」已經7個月大,昨日雯雯於IG貼出Steven抱着兒子溫馨照,並留言暗示再有喜:「已經幾日食唔到嘢,咩都冇力做唔到,辛苦你照顧個仔仲要照顧我,辛苦你要將我食完一兩啖嘅嘢食埋佢,辛苦你要一日煮咁多餐畀我食,辛苦你要遷就我嘅脾氣同無理取鬧。仲有幾個月…大家一齊努力堅持埋佢!」





而Steven亦有留言回應老婆:「因為你,我真係要好好減肥先得,如果唔係我抱唔到倆個啊,我愛你。」似乎間接受承認雯雯懷了第二胎的消息!




來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!