掃呢頁CODE去手機

2019年8月9日 星期五

【真人真事】我俾一個妓女呃錢 ... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...












有網民話自己三十頭,俾咗60萬一個叫 Kiki 嘅一樓一,最後失蹤,所以佢只有四處開PO尋人,喺高登、連登、香港討論區都見到佢嘅蹤影 …

在2013年6月左右,我當時唔開心去叫雞

當時開門一眼見到佢,覺得好靚女

咁入閘當時按摩加做愛$500

之後大家傾下計,再一個月後再搵佢,之後大家交換電話做朋友

之後追佢,中間都係探佢同買下野食俾佢用了一年時間追到佢

平時佢都係返工,賣鐘俾客去街

知佢好多人追,包括工程師、會計師、電器佬

有時放假我地行山,又返下大陸玩,但佢話做幾年上岸,但3年又三年

中間因為結婚問題吵架,她成日block 我

所以吵架,最近分開了我追她的錢,她用粗口恐嚇我再煩佢報警

昨日她去警局屈我恐嚇她,因為她報警

叫她還錢,她可以無情無義屈我恐嚇佢



有巴打問佢點解你覺得妓女會對你投放真感情?呢6年咁長時間都冇懷疑過佢只係呃錢?又點解你會對妓女投放真感情,而唔去搵正經女仔?

佢就答:

第一因為當時她話我係佢男朋友有咩事都會幫我,6年真係好深感情,抽唔到身

第二因為我有白卡冇女仔鐘意我,所以先叫雞,第一次就沉船!

佢仲話 Kiki 89年出世,23歲就岀嚟做,

後生時好靚女,佢23歲食到30歲

Kiki 平時返工只會幫人用套吹

lin 都唔俾人錫,唔會奶袋底

只可以插下面,咩都唔做

所以141有人幫佢起了個發利跌錢kiki

但我地做愛用安全套,不會奶佢西,因為佢下面成日發炎,盆腔炎,香港女仔都不是處女

都係俾男人插冇分別,所以不覺dirty

24時影嘅相:

下一頁: 有更多 Kiki 嘅相


來源 source: http://circle01.com
鍾意就快D Share啦!