掃呢頁CODE去手機

2019年5月30日 星期四

套房租約禁生仔 慈母出首期買居... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...












房屋委員會今期推售6個居屋屋苑,合共提供4871個單位,以市價59折發售。據《東方日報》報導,王太一早到樂富居屋銷售中心幫兒子交表,希望購置將軍澳雍明苑單位,她稱36歲任職建築業的兒子去年4月結婚,現與太太以月租1.1萬港元租住旺角一個一房單位,但租約更列明不可「生仔」,所以王太表明已預留數十萬港元冀助兒子繳付首期:「都想早啲抱孫,咪博吓囉,唔得都冇辦法,唔通跳樓咩」。





她坦言,現時私樓已到「癲價」,過去曾抽過4次居屋均未能中籤,今年初兒子原定購買土瓜灣一個270平方呎一房一廳的單位,索價高達500多萬港元,月供更需1.7萬元,兒子與媳婦實在難以負擔得起,最終被迫撻訂2萬元:「係差50萬,供唔起就係供唔起」,故今次計劃買最多400多萬港元的單位,心儀將軍澳雍明苑: 「希望早啲交表,可能快啲抽中,阿仔都好緊張叫我快啲交表」。

影片:

https://tv.on.cc/hk/index.html?i=ONS190530-14771-19-M&d=1559189884






來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!