掃呢頁CODE去手機

2019年4月18日 星期四

【安心偷食】想救都救唔到?同車... _-,【安心偷食】,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










昨日許志安及黃心穎被爆各自背另一半偷食,二人在車廂攬啜片段震驚全城,其實在今次事件中,同車嗰個肥佬堅持做「電燈膽」要先送黃心穎返屋企先,就係想阻止佢兩個朋女「出軌」。

去到大坑,黃心穎開車門趕肥佬落車,許志安知肥佬擔心,所以向佢保證:「依家你走先,跟住我返我屋企,佢返佢屋企。」肥佬當然質疑:「你講堅?」許志安再拍心口保證:「係,堅。」肥佬先無奈落車…

雙方執迷不悟,點極都唔醒,真係盡晒力,做 friend 嚟講都算係咁。

出軌當晚其實就係為肥佬慶祝生日: (中間那位)

有網民亦喺 LIHKG 討論區開 PO 大讚他「其實做 friend 嚟講肥仔都算係咁」,帖文獲得九千多人正評,網民甚至話:「許志安真係唔配有呢啲朋友!」

「其實做 friend 嚟講肥仔都算係咁」

有睇條片就知佢幾咁苦口婆心

條友應該一早知呢條賓穎咩料,今晚擺明想食老鼠

肥仔唔想老鼠行差踏錯,對唔住老婆

片一開頭佢幾明顯係夾硬坐埋入車,做晒電燈膽咁

條賓穎明顯想支開佢,點都話送咗肥仔先

肥仔唔放心老鼠,係都話要送咗賓穎返屋企先,上咗的士都僵持咗成分鐘

之後係老鼠開埋聲,先無再出聲

撘撘下的士肥仔諗落都係唔對路,曾經試過力挽狂瀾,話不如玩大啲,送咗老鼠返屋企先

最後都係唔成功,老鼠拍埋心口話各自返屋企,肥仔先不情不願然落車走

一般酒肉朋友通常扮唔知算,肥仔真心為朋友著想,盡晒人事

老鼠真係唔配有呢啲朋友






網民回應:

「佢兩個應該有晒前科, 肥仔先識咁緊張」

「個肥仔呢一刻應該好唏噓, 想救都救唔到, 睇住佢衰, 真係好無奈」

「圍内好明顯一早知啦」

「肥仔應該頒個最佳朋友獎俾佢, 安仔記者會冇同肥仔道歉」

「肥仔中途仲隔住賓穎拍咗下安仔膊頭,似係提醒佢一啲野」

「肥仔幫到出哂面都無人理佢, 啲人仲話佢想溝賓妹先咁落力, 呢個世界好人難做」

「係,睇得出好著緊佢」

「安仔剩係同愛自己既人道歉,都無同馬明say sorry」

「黃心穎道歉提都無提過sammi, 咁叫道歉?」

「佢應該好想阻止件事發生, 老鼠安應該好好珍重惜呢個朋友」

Source:

https://lihkg.com/thread/1110031/


來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!