掃呢頁CODE去手機

2019年3月16日 星期六

【爆笑】東方昇假扮15歲學生妹... _-,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








Instagram 色情歪風不斷,「原味」內衣褲一應俱全!唔少學生妹為咗賺零用錢,竟然喺IG賣自己著過嘅校服同內衣褲,並以「原汁原味」作招徠,標榜「有漬」,吸引變態佬購買。「有冇哥哥想要小妹嘅絲襪?」、「二手底褲着足兩日,包有漬!」Instagram 湧現二手內衣褲廣告,依圖片所見,女賣家疑親自着上貨物,擺出性感撩人的姿勢,配上極盡挑逗的文字,推銷內衣褲、絲襪、泳衣等,每件價錢由100至300港元不等。





昨日《100毛》就出咗條片,驚告小妹妹「網絡世界好危險,唔知會有咩壞人埋呢班心智未成熟嘅學生妹身呀!」佢哋為咗證明畀大家睇搞呢壇生意有幾危險,東方昇就決定化身成15歲嘅純情學生妹,拋個身出嚟喺 Instagram 賣二手校服同內衣褲… 唔夠一日就有幾十人add,佢釣到個想搞15歲妹妹嘅狗公。

東方昇親自示範點扮學生妹開 IG Shop,又真係似模似樣喎 !

IG Shop 開咗一日,喺無任何宣傳之下,都有14人follow,小編睇完條片,都有衝動開返間 IG Shop!

其實小編覺得東方昇比變態佬更似變態佬 …

《100毛》話東方昇嗰個內衣褲 IG shop 已經 delete咗,叫 Fans 請勿 follow,有其他人開了同名 IG Account,但已經唔係東方昇嗰個!


去片: (100毛 Youtube Channel)




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!