掃呢頁CODE去手機

2017年11月16日 星期四

【17歲大陸雞的悲歌】一星期從處女變百人騎!! _-,大陸,中國,

尋日睇左段片~令我不自覺思考大陸女仔的事~有一句話令我很感慨…  段片係講一個男仔,自拍翻大陸叫雞的情況。片中主角去大陸叫雞,搵到個剛下海一星期的17 ...


尋日睇左段片~ 令我不自覺思考大陸女仔的事~ 有一句話令我很感慨 …

 

 

段片係講一個男仔,自拍翻大陸叫雞的情況。

片中主角去大陸叫雞,搵到個剛下海一星期的17歲湖南女仔。佢拍片話無同佢搞野,俾左錢後就抱住佢過左一小時。

 

 

 

 

 

 

個女仔走左後,片中男仔話:「一星期前仲係處女,一星期後俾上百男人騎!」 等等等 …

令我感慨~ 17歲 - 話唔定剛畢業,她年紀應該去享受感受愛情,但佢依家居然出來接客,而且仲勁平.... 一次350蚊左右,佢自己仲只係分得100蚊。

 

 

咩世界? 點解唔好好地搵份工,雖然大陸月薪再少,普通月薪都有4千左右,但都好過出賣身體。

然後我上網search 叫雞,發現香港好多大陸女仔雙程證來香港賣淫。點解大陸甘多雞? 唔通大陸女仔對愛情興趣不大,只鍾意金錢?

 

【網友大踢爆:點解大陸會多雞??】

100隻雞有100個故事。通常做得雞都係農村出黎多...係鄉下女性沒書讀/教育程度低...(資源留比男丁) 。佢地長大左又會搵到咩好工....我知好多女仔夠18就話出去外省工廠打工..人工1500~2500不等。果份人工仲要寄錢返去屋企....真係自己都沒啖好食。

然後城市又多誘惑....你話350一次好賤? 一日做10個客生意都多過佢做工廠半個月。有D人拋個身出黎做幾年可以返鄉下起樓,甚至可以讀埋大學改變人生,你話打份牛工涯一世好定用幾年青春搏一搏個不同人生好?

你以為搵D 3000~4000工真係咁易? 沒學歷沒經驗佢地根本沒得爭,搵個好男仔你估又咁易?有幾多係比所謂好男仔呃去做雞你又知唔知?

 

呢D故事,聽太多啦....

要怪就怪呢個係社會嘅錯。

 

 

 


鍾意就快D Share啦!