掃呢頁CODE去手機

2023年12月4日 星期一

【影視】Tom Holland證實《蜘蛛俠4》積極籌備中:我不會為拍而拍,必須值得才拍 #Tom Holland #蜘蛛俠

自從2021年《Spider-Man:NoWayHome(蜘蛛俠:不戰無歸)》橫掃全球票房後,TomHolland已近2年冇再出現喺MCU作品,唔少F ...




自從2021年《Spider-Man: No Way Home(蜘蛛俠:不戰無歸)》橫掃全球票房後,Tom Holland已近2年冇再出現喺MCU作品,唔少Fans都好奇Spider Man續集製作進度。最近Tom Holland出席公開活動時就證實《Spider Man 4》仍然積極籌備中,並坦言自己唔會為拍而拍。



據外媒《Variety》報導,近日Tom Holland出席評論家選擇協會(Critics Choice Association)新聞發布會時表示:「我只能夠講,我哋一直積極討論緊第四部Spider Man該如何發展,以及能否搵到忠實呈現呢個角色嘅方式。我非常溺愛Spider Man,同時非常榮幸能夠參與其中,事關能夠越拍越好、越拍越成功嘅電影系列實屬罕見,所以我想好好保護呢個角色,我唔會為拍而拍,必須值得才拍。」



除此之外,Tom Holland亦表示自己仍非常熱愛Spider Man,有好劇本嘅話絕對願意回歸:「如果我地可以寫出一個好故事,而我都唔重新穿上蜘蛛俠戰衣就真係超級大傻仔,因為我一切成就都係歸功於Spider Man。我愛呢個角色,亦都愛同我一齊工作嘅人,所以我想再講一個Spider Man故事,但前提係搵到合適嘅劇本。」



由Tom Holland主演嘅MCU《蜘蛛俠》系列叫好又叫座,而且一部比一部賣座,其中第三集《No Way Home》更大收19.22億美元票房,打進影史最賣座電影第7位,三部曲合共創下近40億美元驚人票房。



資料來源:Varietycollider




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!