掃呢頁CODE去手機

2023年11月15日 星期三

【影視】Taika Waititi表示不會回歸執導《雷神奇俠 5》 #Chris Hemsworth #雷神

上月底有消息指MarvelStudios正籌備《雷神奇俠5》,並計劃尋找一名全新導演接手。對此,曾執導第四及第五集《雷神奇俠》嘅TaikaWaitit ...




上月底有消息指Marvel Studios正籌備《雷神奇俠 5》,並計劃尋找一名全新導演接手。對此,曾執導第四及第五集《雷神奇俠》嘅Taika Waititi日前就向傳媒曾口證實,即使Marvel開拍《雷神奇俠 5》,佢亦唔會回歸執導。



最近Taika Waititi為宣傳新作《Next Goal Wins》接受外媒《Business Insider》訪問時表示:「我都唔知《雷5》嘅傳聞係咪真,我只係知道我唔會參與其中,我嚟緊要專注於其他已經簽約嘅電影項目。」與同此時,佢亦非常樂見Marvel聘請另一位導演兼編劇接手:「我唔會覺得佢哋背叛我,我同Marvel就好似處於開放式關係,如果佢想同其他人見面(合作),我都會為此而感到開心,總有一日我哋會回到床上纏綿(合作)。」



事實上,Taika Waititi目前正忙於籌備一部科幻小說《Klara and the Sun》改編電影、一部由改編自Alejandro Jodorowsky同名圖像小說《The Incal》科幻電影,以及一部尚未命名嘅《星球大戰》外傳電影,無法抽出更多時間接拍其他項目。



資料來源:Business Insidervariety

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!