掃呢頁CODE去手機

2019年12月14日 星期六

意國醫科生記憶力驚人 唔使50秒極速還原扭計骰 _-,

upload_article_image
意國醫科生記憶力驚人唔使50秒極速還原扭計骰2019年12月14日(12:04下午)抵佢攞世界記憶冠軍盃~意大利一名20歲醫科生憑藉高超記憶技巧,在比 ...




意國醫科生記憶力驚人 唔使50秒極速還原扭計骰



抵佢攞世界記憶冠軍盃~

意大利一名20歲醫科生憑藉高超記憶技巧,在比賽中矇着雙眼,並用少於50秒還原扭計骰,成功奪得2019年IAM世界記憶冠軍盃。

比賽現場。網上圖片

穆齊(Andrea Muzzi)在比賽時先用極短時間研究及記住手上扭計骰的情況,再矇著雙眼將扭計骰還原。

穆齊用少於50秒還原扭計骰,奪得冠軍。網上圖片



結果他連續三次用不足50秒完成任務,擊敗170名對手奪冠。穆齊表示,只是應用了一些記憶技巧。

穆齊用少於50秒還原扭計骰,奪得冠軍。網上圖片



他2017年開始接觸記憶技巧,並在去年展開訓練,用了一個名為「記憶殿堂 」的技巧,以形象化方法回憶資訊,可以僅用24秒記住一副啤牌的次序,目前保持兩項記憶力世界紀錄。他建議民眾透過拼字遊戲和閱讀去訓練記憶力。

比賽現場。網上圖片




鍾意就快D Share啦!