掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

【林鄭閉門青年論壇】民建聯師奶... _-,林鄭,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...






Loading...


特首林鄭月娥前日與教育局局長楊潤雄、民政事務局局長劉江華及中聯辦代表出席由遊樂場協會主辦的閉門青年論壇,雖然林鄭政府試圖與社會再connect,惟當局拒回應五大訴求下,困局難解。據《蘋果》了解,會面甫開始已陷入「Dead Air」,要主持主動邀請才有人願開腔,一名聲稱父親是警員、丈夫是民建聯區議員的「師奶」則激動質問林鄭:「對唔對得住建制派對你嘅支持?」,甚至要求林鄭「做啲嘢幫建制派」。





林鄭回應時只稱香港現行政治體制內,特首與特區政府並無政黨支持,「我哋嘅伙伴、我哋嘅支持,就係嚟自今日嘅建制派,今次事件對建制派係一個好大嘅傷害」,但她稱能夠為建制派「減壓」的「都係個大環境、大氣候要好」,聲稱:「我相信去到今日,唔係話為佢起個巴士站上蓋,或者起條天橋,可以解決到呢個問題」。至於如何化解社會撕裂,林鄭則指難得仍有青年願意向官員和平表達意見,坦言在座青年「對我哋真係好包容」:「我切身處地,如果我係喺你哋嗰邊,可能對住今日嘅政府首長,都滿懷怒氣」。




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!