掃呢頁CODE去手機

2019年8月29日 星期四

黃秋生出post講再見 「只願中港兩地,再次和諧相處」 _-,黃秋生,

.mobile-ads{display:none;}@mediaonlyscreenand(max-width:767px){.desktop-ads ...










8月29,黃秋生突然喺fb出post,同網民講再見,究竟因為咩事所以佢咁大感觸呢?

係咪因為佢2013年嘅訪問突然被翻炒呢?

全文如下:

「各位,我癐啦。再見。喜歡我嘅朋友唔駛担心,我唔係去死,我會堅持信念,大家都係,大丈夫有所為有所不為。我只係癐啫。痛恨我嘅朋友,係,係朋友,我唔憎你哋,因為我都唔識你哋,你哋對我亦無任何影響,我只係因為私人原因,疲倦而已,你哋亦唔駛高興,因為你哋並無成功咗啲乜。喺呢度,大家平等,互不相識,缘生則聚,緣滅則散,你我只係宇宙間嘅粉塵。只願,中港两地嘅人,可以好似以前一樣,再次和諧相處,歡聚圍爐。最後,我從來都唔係港獨,亦唔喜歡暴力,同大多數人一樣。我只係一個有獨立思想,喜愛知識,而且憎惡邪惡嘅普通香港人。 其實,内地都有好多聰明俊秀嘅人材。还有,蝗虫不是我说的,我寫的那句是文言,不懂别亂说,蝗虫是一个導演罵的,而且他现在还在大陸,看似挺受你們欢迎的在捞你們的金呢。 香港人,加油。


來源 source: http://lam777.com
鍾意就快D Share啦!