掃呢頁CODE去手機

2019年7月23日 星期二

何君堯上港台節目發脾氣 鬧朱凱... _-,何君堯,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










香港電台節目《視點31》今早直播訪問何君堯及民主派議員朱凱廸,分別被朱凱廸及主持人質問,何君堯在個人Facebook直播時曾稱「多啲嚟,密啲手,打到佢哋片甲不留」是甚麼意思。何君堯辯稱是真情表達:「唔係真係要動粗嘅意思,如果你話我係煽動,我只係一個1%都冇。」

何君堯要求「唔好將握手事件擴大化」,辯稱「握手後,佢哋有冇打鬥,要等警察一齊去調查」,自己與任何人握手都不後悔。主持人追問何君堯,指昨日再流傳元朗、屯門一帶有幫派鬥爭,令市民不敢外出、商店落閘,質問這是否何口中的「保家衞族」?何君堯辯稱:「保家衞族只係概念,我哋一定要講和理非非。」朱凱廸形容7.21事件是義和團事變,諷刺稱:「我唔知何律師有咩角色,你啲好朋友已經着咗草啦。」

主持人再追問,在7日21日下午,網上早流傳白衣人集結的消息,質問何君堯是否有收到相關消息,何君堯僅稱自己「冇任何參與」,又再次轉移攻擊民陣遊行,指民陣「偏離遊行路線」,又稱林卓廷帶黑衣人入元朗挑釁,朱凱廸憤斥:「你唔好咁黑心,得唔得?」,並怒轟「請你唔好再抹黑林卓廷,我警告你,你憑乜嘢呀?」主持人亦補充,林卓廷在21日晚事件中被打傷。




何君堯在直播訪問中一直以高聲浪攻擊朱凱廸,兩人瘋狂「疊聲」。何君堯拒絕單獨譴責打人的白衣人,一再稱「譴責所有暴力」,何又不斷攻擊朱凱廸,指朱跟示威者在同一陣線,朱凱廸回應時坦然承認「與示威者同行」,朱直斥何君堯「唔係一個人,係一個現象」,象徵着建制派煽動暴力攻擊,「你越打佢呢,佢越開心架喎」,呼籲不要破壞何的辦事處。何君堯稱:「我個辦事處,因為你啲黨友呀﹗」主持人則追問:「邊位黨友?」何君堯隨即語塞,未有立即說出任何人名,再稱「總之我辦事處被刑毀,任何人渲染暴力都唔啱」。





談到有網民發起周末「光復元朗」行動,何君堯要求必須停止所有光復行動:「太陽能呀?光復係咩意思呀?光復即係有暴力行動﹗」他又用手搭住朱凱廸肩膊,一再強迫朱凱廸:「我依家畀時間你,對住鏡頭講,公開呼籲停止光復行動」,朱凱廸拒絕理會,何君堯公然在直播中拍枱,朱凱廸不斷搖頭,對何說:「何君堯,你真係好可笑。」

當朱凱迪堅持要成立獨立調查委員會,徹查6.12及7.21事件時,何君堯突然情緒激動,「你係立法會議員,將暴力帶入議會,依家再擴大百倍」,「你簡直係人渣」,其後站起身雙手大力拍枱離場稱:「朱凱廸,你不配做我地嘅議員呀!」

有背景人聲反駁:「你都唔配呀!」

何君堯問:「你邊位呀?」

該人稱:「我係呢度員工囉,我都係香港人嚟!」。


來源 source: http://circle01.com
鍾意就快D Share啦!