掃呢頁CODE去手機

2019年5月14日 星期二

【坦承做過富商情婦】袁詠儀眼泛... _-,袁詠儀,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...










袁詠儀同老公張智霖上大陸節目《魯豫有約一日行》講出心底話,雖然節目組沒刻意剪接訪問片放上官方微博,仍然引起網民熱烈討論訪問內容,袁詠儀眼泛淚光再次承認當年自己做錯並且好天真,佢話唔不介意外界嘅目光,佢喺2007年自爆做過富商情婦後,佢強忍淚水話最後悔嘅係傷害到老公張智霖。

2007年袁詠儀喺《志雲飯局》承認做過情婦,戀上已婚富商。佢話當時對方俾佢無微不至嘅照顧:「呢啲就係大家所講嘅貪慕虛榮,蒙住咗我雙眼,令我睇唔到佢係有老婆」,但佢就否認咁係叫「包養」,佢話係一般男女朋友關係。

袁詠儀話自爆做過情婦係因為: 「當初就是天真嘛,我以為我說出來,會讓一些人能夠更多的理解我、了解我,我做錯的事情,我願意承受,因為我覺得這件事是騙不了人,我以後也會告訴小朋友,我做錯了甚麼事情,我真的是錯就要承認,但是我沒想到出來的就是傷害他。」



47歲嘅袁詠儀與同年嘅張智霖相愛27年、結婚18年,佢卻被外界烙印「情婦」嘅標籤。面對太太嘅一段過往,張智霖亦曾表明自責,好遺憾不更早去認識太太同保護她。並覺得每個人都需要經歷人生才會完美,絕對不會介意太太身上的污點。憑佢這一番說話,不愧為好爸爸好老公。





影片:




來源 source: http://circle01.life
鍾意就快D Share啦!