掃呢頁CODE去手機

2019年3月23日 星期六

【再現電視】蓋世寶現身ViuTV兒童節目任嘉賓 _-,Viu,ViuTV,蓋世寶,

.readmore-wrapper.show{display:block!important;}.readmore-wrapper.hide{disp ...








蓋世寶今日在柴灣為ViuTV兒童節目《快樂童盟》錄影,她坦言上月底約滿無綫後,工作量的確比以前多,「未必所有工作都落實,但真係多咗好多。」提到今次為兒童節目擔任嘉賓,她笑說:「其實未正式完約時佢哋已經問過我,不過我覺得要完晒約先,呢個係操守,要尊重舊公司,我覺得好興奮,去咗第二個台嘅兒童節目。」至於有否後悔離開無綫?她表示:「冇!」

蓋世寶透露最近有美容公司的客戶邀她任代言人,「第一次做面部護理,我知我需要做,但我比較懶,趁住工作就可以積極啲試下,其實都要keep住做,個個都咁靚。」現時的收入比以前多?她說:「希望係,其實我離開公司一個月都未有。」
蓋世寶今日在柴灣為ViuTV兒童節目《快樂童盟》錄影。

蓋世寶坦言上月底約滿無綫後,工作量的確比以前多。

會否簽經理人公司?她謂:「都有傾過下,但我唔想咁快有一個束縛,既然大家傾到一個合作模式,咁樣我會舒服啲,暫時性;以前一直係我自己度期,因為我都冇經理人,所以都忙。」失去了一份穩定的工作,蓋世寶指媽媽最初都好擔心,「佢覺得我冇咗份工,我三番四次咁勸佢唔好擔心,佢覺得我始終冇咗份底薪,但我同佢講『媽媽,本身份底薪都唔多,你擔咩心?』,不過我有信心好快會搵得番嗰份底薪,信心好緊要丫嘛,我盡量多啲返去食飯,畀佢見到我囉!」
現時的收入比以前多?她說:「希望係,其實我離開公司一個月都未有。」

蓋世寶透露最近有美容公司的客戶邀她任代言人。


來源 source: http://lam777.com

鍾意就快D Share啦!